Home sweet home!

God morgen, og god HELG! Da var hun tilbake i Norge igjen. Jeg merket ikke hvor sliten jeg var før jeg satte meg på første fly, og etter en diger barneporsjon(!) med lasagne på Gardermoen, slet jeg virkelig med å holde øynene åpne. Jeg sovnet på flyet til Kjevik og jeg sovnet i taxien hjem. Hoho, aldri vært gladere for å se min egen seng! Det var bare såvidt jeg rakk å sende en god natt snap til Daniel før jeg lå i drømmeland.

Ah, så godt har jeg ikke sovet på leeenge! Trodde jeg skulle sove til langt utpå dagen denne fredagen, men da klokken slo 08.45, var jeg oppe og hoppet. Jeg har akkurat inntatt en bedre frokost, og skal snart hive meg avgårde til posten for å hente både den ene og den andre pakken. Jeg tror mitt nye Kari Tråå ullundertøy er ankommet, sammen med litt annet treningstøy og 12 flasker shampoo. *JUBEL*

Et siste lite bildedryss får dere her! Haha, gjett om jeg koser meg på bildet over.. Akkurat ferdig med både innspilling og photoshoot, og det første jeg gjør er å kaste meg over pcen.. For ikke å snakke om kjeksskåla. Jeg løp frem og tilbake mellom sofa og kjøkken hele ettermiddagen, for å hente meg noen favorittkjeks på en serviett som jeg så fint plasserte på armlene til sofaen. Tror ikke jeg kunne fått det bedre jeg..

Den søte lille kimonoen jeg har på meg er fra Britney Spears sin kolleksjon. <3

Takk for meg, Helsinki! <3 Håper vi sees snart igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg