Snapshots from todays shoot


Hurra! Da var jobben min gjort. Ihvertfall for nå! Ah, så gøy jeg har hatt det. Herlighet. Om jeg bare kunne bli dollet sånn med
hver dag! Jeg var første jente ut og satte klar i stylingstolen allerede klokken 08.00 om morgenen. (Trodde jeg). Telefonen min hadde nemlig ikke stilt seg etter ny tidssone, og dermed kom denne “divaen” en time for sent. Arh, noe så pinlig! -Men ettersom alle og enhver møtte meg med smil og varme håndtrykk, skjønte jeg det ikke selv før noen nylig sa at klokken var 14.30 og ikke 13.30 som jeg trodde. Jaja! Heldigvis ligger vi likevel før tidsskjemaet! *Puh* Borge klarte ikke å ødelegge dagen..

Årsaken til mitt lille Helsinki-opphold får dere vite etterhvert, men jeg kan ihvertfall avsløre at dere har både bilder og videosnutter i vente for fremtiden. Hoho, endelig har jeg tråkket ut fra komfortsonen og gått med på å bli filmet. Tror det blir helt knall, så jeg gleder meg en hau til å se det ferdigklippede resultatet!

Nå har jeg fått på godsokkene og hoppet i noen comfy sandaler som jeg fant i lokalets garderobe. Tenkte jeg skulle kose meg ordentlig de siste timene jeg har igjen i Finland. Spise noe av det deilige de har stående servert her, og bare nyyyte meg! Flyet mitt hjem går om fire timer, så jeg hopper dessverre avgårde om ikke så aaalt for lenge. <3 Måtte det bli mange flere slike reiser i fremtiden! Hehe, helst hver dag..

Noen snapshots fra dagen min! Hvordan har dere det?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg