Til Helsinki for photoshoot

Wæææ! Jeg går i den samme fella hver eneste gang. Jeg lovte meg selv at jeg denne gang skulle pakke dagen
før avreise, men tror dere jeg klarte det? Arh! Nå har jeg løpt rundt som en gal her for å sette sammen antrekk og sørge for at alt på listen er tatt med. Jeg har jo definitivt glemt
noe, men så lenge pass er med, kommer jeg meg ihvertfall ut av landet. Nå gjenstår bare å sjekke ut hunden så hiver jeg meg på første fly!

Helsinki, here i come! Jeg kan ikke si stort annet enn at jeg skal ta del i en superspennende photoshoot for en artig kampanje. Jeg reiser alene fra Kristiansand, men kommer til å treffe tre andre norske bloggere i Finland i morgen tidlig. Hvem de er, vet jeg ikke enda, men jeg er sikker på at vi kommer til å ha det supergøy sammen! Jeg vet ikke hvor mye tid jeg får til å blogge i morgen, men jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste med å knipse “behind the scenes bilder” til snapchat! Kanskje får jeg forhåndsskrevet noe lurt på hotellet i Helsinki i kveld også. Vi får sjå, vi får sjå! Jeg kommer tross alt ikke frem før midnatt. <3

*Sukk* Savner hunden før jeg har levert den jeg.. <3

Ønsk meg god tur da! Så skrives vi om ikke så alt for lenge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg