@martheborge on insta

Hei og hopp! 7. april er en deilig dag. Hvorfor? Fordi både bestefar og bloggen har bursdag! Hihi. Jeg har selvsagt ringt gamlefar og gratulert ham med dagen allerede, men jeg får jo aldri gratulert nok.. Gratulerer med dagen bestefar! Takk for at du selv tre og en halv time unna, alltid er der for å passe på meg. Takk for at du er så forbaska snill og god, og takk for at du i alle år har holdt ut i et hus fullt av damer. Hihi. Det er vel ikke bare bare å være eneste mann i familien! Håper du får en fantastisk dag med kakespising og det hele. Du er og forblir
uerstattelig. <3

Det var også 7 april 2011 jeg startet opp bloggen! Hvilket betyr at www.martheborge.no i dag fyller 4 år. Gratulerer til meg selv! Hehe, jeg skulle nesten ha bakt en kake for anledningen, men jeg tror jeg i stedet hopper avgårde på butikken for å handle inn ingredienser til ukens middagsoppskrift. Mat-kategorien trenger en update! Dessuten må jeg få i meg noe frokost.

Daniel og jeg storkoste oss forresten som alltid i går. Timene bare flyr avsted når jeg er med den gutten. <3 Endelig fikk jeg sneket meg til å knipse noen bloggbilder av han og! *Storfornøyd* Takk for alle de fine kommentarene dere kommer med både her og på instagram. Dere er gode!

Mine siste insta-updates får dere oppsummert over her!

Følg meg gjerne om du ikke allerede gjør det. @martheborge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg