Yippee, yay, it’s saturday!

Da var jeg tilbake i Kristiansand! Jeg kom frem rundt klokken syv i går kveld, og fikk besøk av Cathrine allerede klokken 21.00. Hun har kommet hjem fra Oslo for påsken, og ettersom hun drar til Danmark på dagstur i dag, måtte vi ihvertfall se å treffes et par timer i går! For en påske jeg har hatt. Den har så langt vært upåklagelig, og den er bare i ferd med å bli bedre. Kristinemor kommer med hunden hvert øyeblikk, og da skal Borges kennel holde åpent helt til onsdag! Hihi, skulle gjerne tatt med meg hunden til Finland også, men det vet jeg ikke om bestis går med på. Krysser fingrene for skikkelig finvær så jeg kan ta han med meg på langtur hver eneste dag. <3

Vi har ihvertfall fått tidenes påskesol i dag! Jeg skal hoppe avgårde på butikken for å fylle kjøleskap og blomstervase så fort dere er oppdatert. Ettersom jeg ikke skulle være hjemme i påska, så jeg ingen vits i å pynte, men noen gule tulipaner jeg bare ha i hus! <3

Tenkte bare å dele reiseantrekket med dere!

Ønsker alle sammen en super lørdag. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg