Something yellow for Easter

Min siste dag i Stavanger by er kommet! Hvordan kan fem dager føles som et døgn? Jeg har ikke det spor lys til å reise fra bestemor og bestefar, men på en annen side skal det bli rimelig fint å få klemme på en viss mann igjen og! Heldigvis har jeg bare fine folk rundt meg hjemme også. <3

Jeg er faktisk allerede halvveis på vei når dette innlegget blir publisert. Tenkte jeg skulle slutte å skylde på det dårlige tognettet og heller bare forhåndsskrive et innlegg til dere. Heh! Her kommer oppskriften på gårsdagens påskesmoothie. Ah, tenk at jeg fikk nyte den i bare bikinien!

Du trenger: 1. En håndfull hermetiske mandariner 2. En boks hermetiske ananas + saften som følger med 3. 1/2 banan 4. 3-4 isbiter 5. En skrelt og oppkuttet mango 6. 1/6 piel de sapo melon

Slik gjør du:

1. Kjør alt i en blender og dur løs! Vil du ha drikken tynnere, så tilsett litt mer væske. Har du ikke mer ananasjuice kan du bruke litt eplejuice. Gjerne Sunnivas Pink Lady juice. Mmm!

2. Hell over i et glass og server med det samme! Oppskriften holder til et stort glass.

Håper det smaker! Det gjorde det definitivt her…

Stavanger, thanks for treating me so well <3

Vi skrives igjen fra sør dere. Ha en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg