All white for saturday night

Da var det blitt tid for å feire enda en bursdag, og for anledningen har jeg kledd meg i helhvitt! Eller jeg hadde ihvertfall det… Nå har jeg jo klart å grise ut den hvite overdelen med syltetøyet jeg spiste til lunch. Heh! Er det ikke typisk? Jaja, kanskje jeg rekker å vaske den før jeg hopper avgårde! Hvis ikke så var uansett lappene jeg hadde syltetøyet på verdt et klesskifte. Bestis kom på besøk denne morgenen også, og ettersom finværet var på plass tok vi noen antrekksbilder av lørdagens festantrekk. Viktig å påpeke at det er et festantrekk så ingen svelger tunga si nå. Hihi, noen av dere passer jammen på når jeg kler meg for vågalt om vinteren. Ta det helt med ro kjære bestemor og blogglesere: Jeg lover å ikke få lungebetennelse denne lørdagskvelden heller. <3

DSC_0265 – KopiJeg vet ikke hvorfor bildene blir så dårlige på kvalitet når jeg setter dem sammen slik som under her, men det skal jeg finne ut av. Kristinemor gjorde ihvertfall en strålende jobb som bloggfotograf i dag formiddag. <3 Tusen takk for hjelpen! Håper det står bra til med dere alle, også håper jeg at lørdagen deres også vil bli fin. Kamera blir med på festlighetene mine, så vi får se om ikke det dukker opp et bildedryss i morgen? Nå må jeg bare se og hive meg rundt!

Skjørt: H&M Belte: Nevernaked Topp og jakke: Bikbok Sko: Jeffrey Campbell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg