Dronninga av beer pong

Jeg skal ihvertfall ha for innlevelsen! Herreminskaber for et engasjement! Ingenting å si på bildet under her! Jeg har nylig oppdaget moroa med beer pong, og er som dere kanskje ser, nå i full gang med å bli proff. I går traff jeg på kanskje fire av sytti kast, men som jeg pleier å si… Øvelse gjør mester! Jeg tror faktisk jeg ble stående over dette bordet i over to timer i går. Hoho. Hylende av spenning og hoppende av glede de få gangene jeg traff. Har dere ikke spilt dette spillet så må dere bare se å google reglene og prøve det ut. Det er helt hysterisk enten man er edru eller ikke.

Må jobbe litt med den engasjerte siden av meg selv ser jeg..

Ellers hadde jeg en suuperfin fredagskveld! Bursdagsbarnet inviterte meg og tre bestekompiser på et aldeles perfekt måltid med and, og herlighet så digg det var! En gigantisk flaske champagne fordelte han også ut på oss, sammen med noen glass strawberry daiquiri. Er det noen som kan drinker, så er det Christoffer. Ikke rart jeg ble stemplet som dårlig i beer pong! Høhø…

I bursdagsgave fra både den ene og den andre fikk han… wait for it… Fallskjermhopping! Jeg grøsser bare av å skrive det, men i mai måned drar han altså ut på Kjevik for å hoppe ut fra et fly. For en genial gave å gi til en som har alt han trenger. (Og som har lyst på denne typen opplevelse vel og merke). Spleiser en hel familie på gaven så blir det jo ikke dyrt heller!

Tenkte bare å starte lørdagen med å dele et hyggelig bildedryss fra kvelden vår! Jeg sov over hos superparet i natt, så nå skal jeg se å få på meg noe sminke og få Kristinemor til å hjelpe meg med å knipse noen antrekksbilder. Sola skinner som bare det så nå er det faktisk på med skjørt!

Ohoi, for en gjeng! <3

Jeg håper dere fikk en like bra fredagskveld!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg