Oh, i love working out!

Ser dere ikke det? Hvis ikke dette beskriver hvor mye jeg elsker å trene så vet ikke jeg.. Okei, så elsker jeg kanskje ikke følelsen av å slite, løfte, puste og pese.. Ikke akkurat der og da, men etterpå..
Den følelsen blir man bare ikke mett på! I dag føltes det kanskje spesielt godt, for fy søren så tungt det var å stå opp klokken 07.20 for å rekke ukens PT time. Jeg er overhodet ingen morgenmenneske, men når jeg sitter ferdigtrent på bussen hjem klokken 10.00 om morgenen, da føler jeg meg altså som superman, powerpuffjentene, Johnny Bravo og alt på en gang..

Jeg tror ikke jeg har fortalt dere at Magnus og Matthew har fått enda en garasje! Den ligger rett ved siden av den gamle, og er som dere kanskje har lagt merke til, GUL. Knallgul med enkelte helsorte vegger. Haha, hva ellers? Garasjen har altså vært oppe og gått i flere uker allerede, så nå har kapasiteten blitt enda større hos guttene i Narviga! Litt nye PTer har de også ansatt. Blant annet Sindre Trondsen.. Kanskje mer kjent som crossfitpappa. Hoho. Nå er ikke Magnus lengre garasjens sterkeste mann! Jeg fikk først hilse på denne to barns pappaen i dag, og dro rett hjem og fulgte “crossfitpappa” både på snapchat og instagram. Denne mannen er jo H.Y.S.T.E.R.I.S.K. Herregud som jeg ler av ALT han legger ut. Dere må bare se å følge både han og Frantzenkraft!

Dagens økt besto først og fremst av 3000 meter roing! Først 1000m rolig, og deretter 2000 meter så raskt jeg bare orket. Min rekord ble 9.50 minutt, så nå får dere bare hive dere på romaskinen og se om dere slår meg. Gjør du det så skal jeg pokkeren hive meg på igjen neste uke og prøve å slå deg igjen! Magnus sin rekord er 6.30, så dere må gjerne prøve å ta han i samme slengen.

Etter en, unnskyld språket, helvettes oppvarming, gikk vi videre på en av favorittøvelsene mine, “clean and jerk”. Her var målet å ta 5 repetisjoner i minuttet, og slik skulle jeg holde på til 20 minutt var gått. Ah, for en GOD økt! Jeg har ikke vært så sliten på lenge! Deilig, deilig, deilig.

Så blir det jo alltid litt bildeknipsing etterpå, og denne gang var jeg så heldig å få teste skulderL-sit! Høhø. Absolutt en spennende variant til effektiv magetrening!

Følg gutta på både instagram og snapchat: @Frantzenkraft @crossfitpappa

Nå kjenner jeg det er på tide å stupe i seng jeg! Må være uthvilt til helgen da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg