Going blonde for summer

Fy søren så geniale dere er! Ja unnskyld meg. Hvorfor er dere ikke bloggere hele gjengen?! Dere oser jo av kreativitet? Tusen takk for at dere nok en gang har fylt meg med tidenes dose blogginspirasjon. Jeg har sittet med penn og papir siden forrige innlegg ble publisert, og har nå en hel HAU av nye idèer! Herlighet som jeg gleder meg til å gjennomta den gode bloggingen. Nå vet jeg akkurat hva dere vil ha, og det dere vil ha, er det dere skal få. <3 Koste hva det koste vil!

Jeg tenkte jeg skulle sette i gang med disse ønske-innleggene allerede i morgen! Hele tirsdagen har gått til et frisørbesøk hos Komponisten. Jeg er nemlig i full gang med å bli blond til sommeren! Dere ser kanskje at jeg har fått i en hel del lysere striper? Jeg har ingen planer om å bli platinablond, men er det noe jeg er lysten på til sommeren 2015 så er det et superlangt, fyldig, og naturlig blondt hår. Dette skal Marianne hjelpe meg med, og med Hairtalk sitt tape extentions blir verken fylde eller lengde heller noe problem! Neste frisørtime er 14 april, og da håper jeg å få satt i et splitter nytt sett med 60 centimeter langt, sommerblondt hår! Så er det bare å spraye saltvannsspray i håret og lage beach waves til tropevarmen kommer i tidlig mai. Høhøø…

Marianne altså… Tror hun kan lure seg unna bloggbildene når hun ser ut som en diamant! HAH! Aldri sett maken til flott dame! Også både på innsiden og utsiden da. Jeg glemmer aldri frisørbesøket jeg hadde i fjor sommer. Jeg hadde akkurat blitt singel og sørget for at dagene var fullbooket med venninnebesøk etter venninnebesøk. Ikke èn gang lot jeg det påklistrede smilet falle verken i nærværet av familien eller venninner, men da jeg en morgen skulle freshe meg opp hos Marianne, var det bare det varme blikket hennes som skulle til før jeg hang i armene hennes. Hva skal jeg si? Noen mennesker har bare helt spesielle evner. <3 Et varmt blikk og en klem var alt jeg trengte den morgenen, og det var det jeg fikk. Vel, og en trengende, liten oppfriskning!

Hva synes dere? Er det ikke fint å være lys om sommeren?

Dere må gjerne booke time hos Komponisten frisør HER.

Behandlingen er sponset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg