My hotel for the weekend

Da var jeg tilbake i sør etter å ha tilbrakt helgen hos
Scandic Solli! Et sentralt og fint hotell med fem minutters gåavstand til Aker brygge. Jeg vet ikke hvorfor jeg liker meg best på denne siden av byen, men det er som regel her jeg oppholder meg under osloturene mine. En liten sniktitt på rommet vårt får dere under her. Guldsmeden-suiten vi oppholdt oss på første natt, var bare ledig fra torsdag til fredag, men hva gjorde det når vi bare kunne løpe over gata og sjekke inn på neste hotell? Hihi! Fy søren så heldig jeg er som har en jobb hvor slike herlige goder følger med. <3

Til tross for at hotellsengen virkelig var magisk, og jeg denne uken har besøkt spa-avdelingen både her og der, våknet jeg i går opp med tidenes kink i nakken. Dere som har fulgt meg en stund har kanskje fått med dere at jeg sliter en del med dette. Heldigvis var det denne gang bare nakken som låste seg, men jeg så likevel ikke veldig frem til den lange bussturen hjem.. -Helt til Cathrine under lunchen tryllet frem en supersterk smertestillendetablett som skulle fungere som morfin! Vel vitende om at jeg ikke engang tåler ibux, slukte jeg den hel og sov som en stein fire timer i strekk! Heh, vips så var klokken 23.00, og jeg hjemme i min egen seng!

Hvis ikke jeg er uthvilt og klar for alt den nye uken måtte bringe nå, så vet ikke jeg. Jeg har ikke de store planene, men jeg tenker ihvertfall å skrive noen SUPRE blogginnlegg, klenge på en savnet mann, farge håret et hakk lysere, og trene.. MYE. Så kommer faktisk Cathrine på besøk til Kristiansand igjen til helgen. Gjett om det skal bli fint å få være med henne noen timer igjen da.

Ville bare ønske dere en riktig fin start på mandagen, og samtidig friste både dere og meg selv med den gode hotellfrokosten jeg fikk i går. Hva jeg skulle ha gjort for å få servert litt av dette i dag også! I frokostbuffèten hos Scandic kunne man til og med steke seg pannekaker. Ååå <3 Nei, nå blir jeg nødt til å steke meg mine egne. Vi skrives igjen litt senere i dag. Nå får jeg få i meg litt frokost før jeg tar den stive nakken med ut på løpetur i finværet. I dag har vi fått VÅR her i sør!

Rom hos Scandis Solli hotell kan bookes HER.

Oppholdet vårt var sponset

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg