New in – Leather jacket

Morn, morn! Nå har jeg fått på ullundertøyet, og gjort meg klar for tidenes fjelltur! Jeg tenkte bare jeg skulle dele mitt siste innkjøp med dere før jeg flyr avgårde. Jeg var innom Geir i sentrum i går for å levere noen papirer, og kunne ikke dy meg med en shoppingrunde etterpå. Heldigvis fant jeg bare èn, liten godbit! Vel, og et par solbriller.. Våren er jo like rundt hjørnet!

Jeg tror dette er min syvende skinnjakke, men hei! Jeg hadde ingen i denne deilige, beige fargen. -Også med gulldetaljer da! Det er ikke hver dag man kommer over den slags. Ah nei, jeg er stormforelsket. Jakken får dere kjøpt på Gina Tricot, og prisen er 699 kr.

Ha en superduper lillelørdag!

Vi skravles mer senere i dag <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg