Merry Monday



Da var kofferten pakket atter en gang! Etter en perfekt helg hjemme, flytter jeg inn til Andrea igjen. Hun skal nemlig være passer for dette luksushuset en uke til, og har bedt
meg om å holde henne med selskap! Mihi. Tipper katt og hund også skriker etter å få fredsmegleren tilbake i hus!

Mandagsmorgenen har derfor gått til både trening, planlegging, rydding av hjem, og pakking av koffert. Jeg blir bare noen dager, men jeg overpakker jo alltid, så denne gang ble det intet mindre enn 16 kilo klær som skal trilles med på hjul. Krysser fingrene for at det holder nå da! Høhø.

Planene for resten av mandagen er å handle inn på middagsingredienser, og stelle i stand til girlsnight! Andrea og jeg har nemlig invitert til to retters i kveld, og da er det alltid litt som må ordnes. <3 Vi blir ikke så mange, men det skal bli hyggelig å få samlet ihvertfall noen av oss igjen! Skravle til sent på natt, spise noe godt, le hysterisk, og bare ha det alt for fint. Ah, jeg gleder meg.

Kamera blir selvsagt med på girlsnight!

Merry monday, and happy new week!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg