Next → Klissefredag

God ettermiddag kjære lesere! Gjett hvem som i skrivende stund er på vei til kinoen for å se årets klissefilm? Høhø, lurer meg på om jeg gleder meg hakket mer enn hunken på bildet under. Jaja, jeg får gjøre opp for meg ved å bli med på en eller annen krigsfilm siden! Hallo i luken.. Til og med Geir har sett Fifty Shades! Han sa riktignok at det var den verste filmen han noen sinne hadde sett, men dere må ikke tro at
det minsker forventningene! Tvert imot. Jeg gleder meg halvt ihjel, og fryder meg noe aldeles over å ha fått med meg dette kjekke mannfolket!

Dere får ha en fabelaktig fredagskveld selv! Jeg skulle gjerne ha skravlet mer, men Mr.Grey will see me now! Slenger med et klissebilde fra helgen Daniel og jeg hadde på Ernst. <3

Litt søte er vi jo <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg