Ny blogg – www.martheborge.no

HURRA! Da kan jeg stolt dele denne spennende nyheten som jeg har gått og ruget på i flere måneder nå! Etter å ha blogget for blogg.no i snart fire år, kjenner jeg at det er på tide å prøve ut noe nytt! Jeg har så lyst til at 2015 skal være året hvor jeg tar bloggen til nye høyder! Lære meg hvordan jeg skal engasjere dere enda mer, planlegge bedre, ta enda finere bilder, og alltid ha varierte og gode blogginnlegg på lur. www.unitedbloggers.no har allerede vært oppe og gått i en måned nå, og de gjør det virkelig superbra. Derfor kan jeg sammen med Lene Orvik, Marna Haugen, og en rekke andre bloggere si meg superstolt over å ha fått bli en del av dette teamet!

Noen av dere har kanskje allerede fulgt noen av disse andre fine UB bloggerne i noen uker nå? Da har dere nok alt fått satt dere inn i hva som er nytt og hva som blir akkurat likt som før. Jeg har enda en hel del å lære meg selv, og vil nok bruke noen kvelder på å sette meg inn i det nye designet. -Men som jeg gleder meg over dette! Alt virker bare så utrolig mye mer profesjonelt, ryddig, og pent. Det håper jeg dere også synes, for jeg har jo ikke lyst til å miste en eneste en av dere! Dere må gjerne klikke dere inn på min nye blogg med en gang, utforske litt og si hva dere synes! Klikk dere inn på www.martheborge.no så kommer dere til forsiden av min nye blogg. Klikker dere så på “bloggfeed” i margen, vil dere få opp bloggen min slik den vil se ut nå fremover. Ååå, jeg synes den er så fin!

Til dere som lurer på hvorfor man må registrere seg med facebook eller med navn, passord og mailadresse for å kunne kommentere på United bloggers bloggene: Jeg har fått hjelp til å gjøre det slik at man ikke behøver dette for å legge igjen noen ord! Man klikker bare på “comments-knappen”  over innlegget, og så på “I’d rather post as guest”, så kan man kommentere i vei! Det er jo ikke så fryktelig slitsomt å logge seg inn med facebook heller (som man gjør for å kommentere hos andre bloggere og/eller nettaviser) men nå har dere ihvertfall muligheten til å legge igjen kommentarer akkurat som dere vil. <3  Håper dere vil fortsette å følge meg i lange stunder fremover, for jeg har enda en hel del jeg ønsker å dele med dere fra hverdagen min! Ukens middagsoppskrift finner dere på min nye blogg HER om noen timer! Mihi. Er det noe dere lurer på så må dere for all del ikke være redde for å spørre. Jeg kan hjelpe dere og svare på alt som måtte være vanskelig!



MIN NYE BLOGG FINNER DERE >HER<

62 kommentarer
    1. Bloggen din på united er jo ikke oppdatert siden 15? Kategorier på siden er det heller ikke slik andre united bloggers har så den er vel ikke helt ferdig enda.

    2. Kristin: Nei, de siste tre innleggene blir flyttet over straks, og kategorier kommer også snarest! 🙂 Kommer du på noe mer som mangler så hyl ut. Det er ikke så lett å få med seg alt selv alltid 😀

    3. Vil det fremdeles være mulig å lese bloggen din på Bloglovin’? Leser kun blogger på mobilen, så det ville vært en “hindring” om det ikke lenger er mulig.

    4. Vil bloglovin – følgerne også bli flyttet over? 😀 Jeg bruker kun bloglovin, går aldri “manuelt” inn på bloggene jeg følger, så det hadde vært flott! Vil ikke miste deg i feeden min” <3

    5. Hei Marthe! Høres kult ut, men jeg skjønte ikke helt hvor “I’d rather post as guest”knappen er. Jeg finner den ikke og jeg har ikke face book.
      Forresten kommer jeg helt klart til å følge deg videre på bloggen som jeg har gjort i ca. et og et halvt år.

    6. Åå så utrolig gøy og spennende! 😀 Håper dette fungerer bra, og at du ønsker å blogge i all evighet, hihi! <3
      Ha en fortsatt fin Onsdag, fine du! Klem

    7. Åå så utrolig gøy og spennende! 😀 Håper det fugerer bra for deg, slik at du ønsker å blogge i all evighet, hihi! <3
      Ha en fortsatt fin Onsdag, fine du! Klem

    8. Kaia: Hei Kaia! Ååå så hyggelig å høre. Nå ble jeg glad 😀 Jeg skal prøve å forklare det litt bedre. Når du klikker på “comments” knappen under overskriften og så klikker i feltet hvor man kan skrive, så dukker det opp enda et lite felt under hvor du skal skrive navnet ditt (som de har her på blogg.no). Klikker du i navn-feltet igjen så ser du at det dukker opp en liten linje rett under med “i’d rather post as guest”. Klikker du på den så slipper du å registrere deg eller logge inn med facebook for å kommentere 🙂 Da skriver du bare navn og mail som i blogg.no kommentarfeltene 😀 Det høres jo ut som en lang prosess, men det er virkelig bare to tasteklikk så er du i gang <3

    9. Siri: Skjønne deg! Tusen takk. <3 Jeg må bare få satt av noen timer til å lære meg å blogge på denne nye måten, så skal det nok bli superbra 😀 Ha en super onsdag du og Siri! Klem

    10. hei! jeg lurer på omd u kunne gjøre slik at de nye innleggene på den nye plattformen din kommer automatisk inn på bloglovin, slik som det har gjort når du har brukt blogg.no?

    11. åh dette blir spennende, er skikkelig glad på dine vegne og jeg gleder meg til å følge deg videre nydelige du!<3

    12. gratulerer med ny bloggplattform 😀 eg har ikkje FB, ser at navnet mitt kommer opp for det så det er et pluss…..men eg må jo inn igjen å lese om du har kommentert da det ikkje kommer opp på bloggen min sant….jaja..lese kommer eg til å gjøre uansett…litt suikker på om eg liker den bedre…….men kanskje eg gjør det om en stund ….er sånn vanedyr…..litt vel store bokstaver kanskje? hahaha -og det fra en som elsker stor skrift…..:D
      Nå er det Shellack på tapetet her i regnfulle Bergen <3

    13. cuskima: Tuusen takk! <3 Ja, det tar litt tid å sette seg inn i noe helt nytt, men det går nok fort 😀 Jeg kjenner at jeg bare etter fire timer foran pcen allerede liker det nye hundre ganger bedre enn det gamle. Alt er virkelig bare så utrolig mye ryddigere, penere og renere med tanke på kommantarsvaring, oppsett også kategorier øverst i margen da. Ah, dette blir så bra skal du se 😀 Lykke til med shellack Lin!

    14. Gleder meg til å følge deg videre på den nye bloggen. Likte den nye bloggen din godt. Flytter du over alle mat innleggene over til den andre bloggen? For ser at det er mange innlegg på denne bloggen som du ikke har flyttet over på den nye bloggen. Bland annet innlegget “oppskrift: Burger med pulled pork”

    15. Det er noen rare tall inni innleggene dine på den nye bloggen. Skal det være slik? Jeg tror nok dessverre flere ikke kommer til å kommentere slik det er nå på din nye blogg. Selv om man kommenterer som gjest så må man jo skrive mailadresse. Sikkert bra for deg ifht det å motta stygge kommentarer men ikke så lettvindt å legge igjen kommentar slik som nå. Mange kvier seg med å utlevere mailadresse. Jeg kommenterer ikke når jeg må levere mailadresse for har opplevd mye spam tidligere ved å gjøre det.

    16. Spennende med ny blogg!
      Lurte på en ting angående biolaen du har på bildet! Har den litt mer konsistens som en yoghurt? Så nemlig litt tykk ut, den eneste jeg har prøvd ut var rennende som melk.. 🙂

    17. Super kult med ny blogg likte den kjempe godt!! 😀
      Men jeg lurte på om om de innleggene som du har på blogg.no vil bli flyttet over til din nye blogg! Hadde vært greit så vi kan bla i å lese gamle innlegg og!
      Vil fortsette å følge deg på din nye blogg, stå på jeg digger deg!!
      Klem!

    18. united bloggers virker som et bra opplegg 🙂 gleder meg til å følge deg videre! Men liker ikke kommentar-funksjonen :/ Her på blogg.no står jo navn, mail og blogglink ferdig utfylt hver gang jeg er innom, men på unitedbloggers må man skrive inn hveer gang, og kan ikke legge igjen blogglink, det synes jeg er kjipt 🙁

    19. krist.in: Du må ikke legge det inn hver gang hvis du registrerer deg da. Det er veldig fort gjort og da står mail og navn klart for hver gang du kommenterer 🙂

    20. Så klart skal jeg følge deg videre, elsker bloggen din! 😀
      Når fikk du mac? Er du ikke egentlig litt motstander 🙂

    21. Hvor er kategorien reise på din nye blogg? Ser også at alle innlegg ikke er kommet inn i kategorier enda, kun i arkivet og de har ikke oppdatert fra 15 og frem til i går.
      Spennende å se hvilken header du nå velger 🙂 Du er forresten ikke på blogglisten med den nye bloggen.

    22. Hvorfor er du ikke på blogglisten med den nye bloggen din? Ser også at på bloglovin så har du ikke de gamle følgerne dine lenger. Jeg måtte melde meg som følger på ny. Og innleggene i de ulike kategoriene er jo litt lite nå. Blir mer lagt i der etter hvert? Blir vel mer vant til din nye blogg etter hvert. Alt er litt nytt og uvant nå. Kommer ikke til å kommentere der slik systemet er nå.

    23. Så dumt! Alle jeg leser på bloglovin forsvinner til ub, du mister nok en leser i meg da jeg sjeldent går inn på hver og en blogg.. Fins det er system som bloglovin for ub?

    24. Mari: Det er bare å søke opp martheborge.no på bloglovin så kan du jo følge meg der. UB kommer også til å overføre alle følgerne fra martheborge.blogg.no til den nye bloggen etterhvert som de finner ut hvordan dette gjøres. Vi jobber med saken! 🙂

    25. Liker designet på denne mye bedre, det er mye mer.. åpent. Men kommer til å fortsette å følge deg uansett!

    26. Hei! Jeg heter Vilde og jeg er 11 år gammel, jeg elsker bloggen din og syntes du er super pen! Hvor finner jeg den nye “bloggen din” ?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg