Antrekk – 170215

Endelig har jeg fått satt stumpen foran pcen igjen. Planen var vel egentlig å dra til Lillesand på middagsbesøk nå, men noe bare kuttes fra planen hvis jeg skal få tid til å oppdatert dere så bra som jeg vil! Èn liten oppdatering daglig er jo på ingen måte bra nok! Heldigvis hjalp Andrea med å knipse noen antrekksbilder før hun kjørte meg på trening. Det ble noe så enkelt som en Vero Moda skinnbukse med en splitter ny, blå H&M skjorte til. Denne skjorta finnes i tre ulike varianter, og jeg har kanskje ikke fullt så overraskende kjøpt alle tre. Hihi. Jeg unnskylder meg med at det er alt for sjeldent man finner slike skjorter som sitter helt perfekt på!

Håper dere har fått en sprek tirsdag så langt! Jeg kom nesten akkurat hjem fra en yogatime i crossfitgarasjen. Det var så deilig å få løsnet litt opp i de stive lårene fra gårsdagens ridetime. <3 Planen for kvelden er å kose meg med kommentarene deres, jobbe litt med denne bloggsurprisen som jeg ser ut til å måtte dele med dere i morgen i stedet, og planlegge morgendagens middag. Da er det nemlig på tide med en ny middagsoppskrift her på bloggen! Kanskje dere har noen ønsker til retter? Jeg skal handle ingredienser så fort menyen er bestemt, så har dere noen idèer, er det bare heltopp! Vi har planlagt å starte onsdagen med en tre timers gåtur opp på nærmeste fjelltopp, så jeg vil i grunn tippe at morgendagens middag vil smake godt uansett utfall. Heh.. Alt Andrea drar meg med på!


Sko fra København, Bukse fra Vero Moda, Skjorte og armbånd fra H&M, Veske fra Charles & Keith

Håper det står bra til med dere alle <3

36 kommentarer

Siste innlegg