Happy tuesday y’all!

God morgen! Nå er det en stykk gladmons som skriver til dere! Andrea og jeg har overlevd første natt som huspassere, og startet denne tirsdagen med litt stuegulvsdansing! Dere som følger meg på snapchat har vel allerede fått en smakebit av bestis i action. Hehehe! Ville le meg ihjel da jeg kom ned trappen fra soverommet og fikk øye på en dansende Andrea i bar rumpe. Kunne ikke annet enn å hive meg med selv. <3  Man blir bare så utrolig glad av å være her i dette alt for flotte huset. Føles som jeg er på finferie!

Frokosten er inntatt og finstasen tatt på, så nå skal vi straks ut på antrekksshoot! Solen skinner og alt tyder på at dette blir en heltopp dag. Ville bare innom for å dele noen glade hverdagsbilder fra morgenen vår. Denne uken blir litt sånn “Marthe og Andrea på nye eventyr”, og jeg kan nesten ikke vente med å finne ut hvordan det skal gå! En pus har vi forresten også fått oss! -Til Bellas store forskrekkelse… Skjønner godt at hun er skeptisk. Aldri sett en større, for ikke å snakke om mer uredd katt i mitt liv! Hihi.

Kan dere ha en fin tirsdag så lenge?

35 kommentarer
    1. Jeg følger deg på snapchat, men tror ikke du har godtatt fordi jeg får ikke opp snappene du sier du legger ut? 🙂

    2. Det er så merkelig! Jeg har godkjent alle forespørsmål som har kommet opp. Men jeg skal sjekke igjen og se om jeg kan ha oversett noen! <3 Dere har lagt til martheborge og ikke marteborge eller marthekborge som jeg heter på instagram? 🙂

    3. For noen herlige bilder! Jeg elsker Bella, hu er så søt! Hvordan går det egentlig med treningen som tiden? Du har vel ikke vært mye i garasjen i det siste? 🙂 er jo lov å ha noen uker der man er litt umotivert da! Det har nemlig jeg for tiden.. frister alt for mye og sitte i sofakroken med min lille hund 🙂 du som er så glad i hunder burde sjekke ut instagrammen min; vildekristiine med to i’er altså.. har en liten hund på 1,2 kilo som er såå søt!
      Ha en fin dag 🙂

    4. Du har nokk ikke godkjent alle.. For jeg la deg til med en gang du sa snappen din, og har ikke blitt godkjent:( står bare “ventende”

    5. Navn: Jeg har sjekket igjen og igjen og kan ikke finne noen forespørsmål som ikke er besvart eller godkjent. Kan dere det gjelder prøve å legge meg til på nytt, og se om det går da? 🙂

    6. Kanskje lurt å ha samme navn på alt. Ser at martheborge er ledig på insta nå og det går an å endre navn på instagrammen din uten å miste de leserne du har. Du trykker kun rediger profil og endrer 2 linje der, altså navnet ditt. Har hørt flere si de ikke finner deg der fordi de ikke husker k 🙂

    7. Hei! Bruker du fortsatt de shai høvlene? 🙂 Jeg bestilte de for over en måned siden og de har ikke kommet enda, derfor lurte jeg på ca. hvor lang tid det tok første gang du fikk de? Om du husker det såklart 😀

    8. Hei!
      Jeg skal til Kristiansand til helga, og lurer på om du har noen steder/gater å anbefale? Med koslige kafeer, et bra utvalg av butikker osv 🙂
      Ha en veldig fin dag! 🙂

    9. Thora: Hei hei! Så gøy at du kommer på besøk til sør i helgen 🙂 Hmm, vi har mange fine restauranter i sentrum. Mine favoritter for middag er Sjøhuset (for skalldyr), Mother India (for fisk), Glipp(for alt mulig), Asylum (for byens beste sushi), Slakter sørensen (For biff). Ellers har vi noen søte restauranter som jeg liker å ta lunchen på. Blant annet HT sushi, Herligland, og Hos naboen. <3 Den beste shoppingen finner du midt i Markens gate i sentrum, på kjøpesenteret Sandens midt i byen, eller sørlandssenteret i sørlandsparken 😀 Jeg ville ha gått på alle steder. Spesielt sørlandssenteret! Det er jo blitt gigantisk nå 😀

    10. Aurora: Hei hei! Ja, det gjør jeg <3 Det skal ikke ta en hel måned, så da har det nok oppstått noe. Jeg tror jeg ville ha ringt dem og hørt hva som kan ha hendt. Kanskje de kan spore opp pakken eller eventuelt sende deg en ny. Det skal virkelig ikke ta en hel måned <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg