F.A.S.T.E.L.A.V.N

Thio og jeg ønsker dere en super fastelavenssøndag. <3 For en alle tiders helg da! Først fredag den trettende, så valentines day, og så fastelavenssøndag. Er det noen av dere som allerede er i gang med bollebakingen? Jeg lagde jo skolebrød med gul krem for nøyaktig en uke siden, så i dag tenkte jeg bare jeg skulle tine noen fra fryseboksen. Oppskriften på disse finner dere HER. Superdupergode!

Nååå?? Er det noen som har noen klissehistorier å dele med meg fra gårsdagen? Eller kanskje bare noen kleine, morsomme fyllehistorier? Thio og jeg hadde en superromantisk mimreaften hjemme i stua da Daniel en gang like etter midnatt, ringte for å spørre om jeg var lysten på besøk av enda en! -Og klart jeg var det! Så slik fikk jeg to kjekkaser på valentines sleepover! Heldige, heldige meg. <3

Akkurat nå har han dratt hjem for å pakke kofferten sin, men vi har en middagsdate litt senere igjen, så da skal vi ikke se bortifra at det blir enda en klissekveld på Borge! Mihi. Han reiser til Tyskland i morgen, så disse søndagstimene har jeg i grunn bare lyst til å bruke på å slappe av, og ha det litt for hyggelig. Det håper jeg dere også gjør. <3  Vel, og baker skolebrødene mine da! Høhø..

Ingen fastelavenssøndag uten boller! <3
Ønsker dere alle en finfin avslutning på uken.

15 kommentarer
    1. Vet du at det egentlig heter fastelavn og ikke fastelavEn? heheh, leste dette nettopp på Kristin Gjelsvik sin blogg, og tenkte bare å informere deg og <3 Virker som det er mange som tror det er fastelaven!
      Ha en fin dag videre, herlige deg <3

    2. Åh så fiin du er 🙂 søt hund 🙂 <3 hørtes koselig ut 🙂 kos deg masse og nyt dagen 🙂

    3. Min klisse historie fra i går var en skikkelig koosekveld med kjæresten mim. Han jobbet til klokken 8, så når han kom hjem var det stearinlys, romantisk rolig musikk, rødvin i glasset, og selvfølgelig en bedre middag! Jeg måtte jo selvfølgelig lage favoritten! Fløtegratinertepoteter, soppstuing, ytrefilet og asparges til hovedrett, og sjokoladepuddig og vaniljesaus til dessert. Absolutt hver minste ting var hjemmelaget, og for å skryte litt av meg selv smakte det heeelt himmelsk. Såå så vi på en romantisk film og klisset i sofaen før min kjære kjæreste og samboer i hele 3,5 år satt seg ned på kne med den fineste diamantringen! Åhh for en perfekt og intim kveld! Gjett om jeg sa ja da?! <3
      Håper du og hadde en super kveld!

    4. For mitt vedkommende ble det nesten alt for hett på Valentines Day
      Ja for eg hadde på meg gamle linser med lavere styrke da mine nye ikkje var kommet i posten…….for postmannen er også litt blind og hadde lagt dem hos naboen som tydelig ikkje er så ofte i posten likssom. Anyway……så da eg sku lage middag i går tok det tid før olje ble varm i gryten og det var ikkje uten grunn -for eg prøvde å brenne ned huset ved å sette på feil plate…….svartbrent skjærefjøl og en stekt pose med Walnøtter i…helt ny versjon av popcorn…æsj….heldigvis reddet eg platen og fjølen og middagen,men nøttene og plastposen de lå i gikk åt skogen…..
      herlighet kunne blitt krise….men slapp med skrekken!!!!!
      Så din Valentines var litt roligere enn min hahaha
      Eg er bedt på teslabberas….men tror eg er blitt glemt….hahahaha jaja eg vasker klær og rydder huset i mens og kanskje blir det bolle på meg….men om eg plutselig må gå blir det så vanskelig likssom….

    5. Åå! Så herlig da! Jeg har en mann som jobbet kveld på valentines, men vi feiret på fredag med en ordentlig fin middag på restaurant, blomster og hygge. Koselig! Men, kjære Marthe.. Er dere kjærester?🙊 jeg håper og ønsker! Han virker skikkelig bra og du tilsvarende lykkelig. Ønsker deg alt det beste! Kos deg i kveld med de flott herrene💛

    6. Koselig!! 🙂
      Kan jeg spørre hvor mye du tjener på bloggen? Har du fast månedsbetaling eller kommer det an på hvor mange lesere du har, hvor mange reklamer osv? 🙂 Trenger ikke svare hvis du ikke vil, eller dere “ikke får lov”..

    7. Heheh.. fyllehistorie! definitivt! Jeg har holdt på med fyr en god stund nå, også endte det desverre på onsdag forrige uke, også dro jeg ut med han og kompisene… jeg satt og grein, dansa og drakk, og det var vel hele kvelden! Men det var utrolig herlig og gøy! Jeg hadde noen kompiser som bare dro meg med, og sa “ikke gråt” og tok vare på meg! Ellers fikk jeg nå vite at han holder på med ei ny ei.. tror kanskje jeg bare går tilbake til Ben&Jerry’s og gråter litt for meg selv.. 😛 Men det var en hyggelig kveld da!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg