My last week on snapchat

Hvordan har fredagen deres gått så langt? Det er tross alt fredag den 13.. Den store ulykkesdagen! Heh.. Vet ikke om jeg vil invitere Daniel på middag likevel! Neida, det er for sent å trekke invitasjonen nå, for om en liten time står vi sammen og lager indrefilèt på kjøkkenet mitt. Mmm! Jeg har hatt lyst på det helt siden bestemor fristet meg med middagen sin på telefonen forrige søndag. <3

Ettersom jeg forrige helg endelig skjønte hvordan man overfører snapbilder fra mobilen til pcen, (ja jeg er noob) tenkte jeg å la disse snap-innleggene få en fast spalteplass i uken! Etter at jeg opplyste om kontoen min på bloggen forrige uke har jeg fått noen tusen flere følgere, så nå kjører jeg på med Mystory snaps! Eller, helt vill er jeg vel ikke? Jeg prøver ihvertfall å ikke ta helt av. Under her har dere noen av bildene jeg har sendt rundt siden forrige helg. Har dere ikke allerede lagt meg til, så kan dere gjerne gjøre det! Martheborge heter jeg der. Med H i Marthe altså. Det finnes nemlig en Marteborge der ute også, og hun stakkars, opplyste om å ha fått en rekke nye forespørsmål etter det forrige snapinnlegget mitt. Hehe! Det er godt å høre at det ikke bare er hos meg det går fort i svingene!



 



Hehe, nei jeg har ikke noe baby på vei! Det var bare en dårlig spøk. <3
Ønsker dere all lykke og hell denne halvskumle fredagskvelden! Mihi.

32 kommentarer

Siste innlegg