En dag som brudemodell

God morgen, og GOD HELG! Dette innlegget skulle vel egentlig ha blitt publisert sent i går, men nå får dere torsdagen min i et bildedryss i dag i stedet! Jeg hadde en helt super dag som modell for brudebutikken “Elegant” i går. Klokken 12.30 møtte jeg i butikken for å prøve ut litt kjoler, og fra da gikk det i ett helt til klokken 19.00. Planen var vel egentlig at jeg skulle gå i samme kjole som sist ettersom den allerede var målt opp til å passe meg perfekt, men tror dere ikke jeg klarte å mase meg til å gå i en splitter ny variant? Hihi, en havfruekjole som jeg så fint kaller det! -Dyppet i en halv million perler og diamanter. Altså.. Jeg var klar for en spasertur i kirka!

Etter et besøk i butikken, satte jeg meg i sminkestolen på Lille Auds for å bli brudedukke! Aldri opplevd maken til flink sminkør. Jeg aner ikke hvor mange produkter hun brukte, men hun var nå ihvertfall tidenes perfeksjonist. Ah, så gøy det er å bli dullet med på denne måten! Kunne gjort dette hver dag jeg. En tur innom frisørstolen hos Adam og Eva var jeg også, og denne gang fikk jeg en nydelig liten oppsetning med blomster i samme farge som buketten, og litt hår hengende ned på den ene siden. Superlekkert! <3

Oppgaven min ble så å stå og smile noen timer på brudekvelden Lille Markens arrangerte mellom 15 og 19.00 i går ettermiddag. Jeg var førstemann ut, og koste meg glugg ihjel med alle de herlige komplimentene som haglet inn fra alle kanter. Jeg så visst ut som en dukke der jeg sto. Bevegde jeg litt for lite på meg, kom folk bort for å “ta litt på dukken”. Jeg ville jo le meg ihjel da enkelte skvatt til og hylte “Herregud, det er en person!”. Nei, fy søren som jeg koste meg både med dollingen, de tre andre jentene, og de gifteklare besøkende. <3

En dag er det min tur! -Men først håper jeg å få late som noen ganger til. <3
Nå hopper jeg avgårde på trening! Vi skrives igjen litt senere i dag.

25 kommentarer
    1. Hei Marthe! OMG – vakrere enn noensinne du!!!!! Kommer til å bli tidenes brud den dagen den kommer 🙂 Også for en nydelig havfruekjole, elsker slike kjoler. Tubeformet, figurnær og perler/diamanter. Fantastisk! Ha en kjempe fin fredag 🙂 Hva er dine helgeplaner? Klem<3

    2. Ida Rygnestad: Ååå <3 <3 Tusen takk for det! Det blir nok du og frøken! Jeg har ikke lagt noen faste planer for helgen, men jeg tenker å tilbringe litt tid med en pen mann, passe hund på lørdagskvelden og på et eller annet tidspunkt se Fifty Shades of Grey! Det MÅ jo bli en bra helg!? 😀 Skal du på premieren i natt? <3

    3. Hei Marthe! Hihi, jo takk for det du 🙂 Men jeg tror faktisk ikke jeg slår deg altså 🙂 Du er nydelig! Så deilig å ha en slik helg da, godt med ikke så altfor mange planer. Og skjønner du vil tilbringe tid med denne mannen din 😉 Det er heeeelt innafor! Og ja – blir en bra helg det vet du 🙂 Jeg skal jobbe også rett på fest etter morgendagens vakt. Det blir bra! Jeg har veeeeldig lyst til å se den selv, men tidlig opp i morgen, så ikke premiere i natt nei. Kanskje jeg skal se den til søndag 🙂 Ha en kjempe fin helg! Klem<3

    4. wow altså FOR en kjole…..eg er superfan av Yes to the Dress hahahaha,men fytti så vakker du var i den!!! Hadde ikkje vært like fin uten deg inni <3
      ha en smashings fredag fineste <3

    5. For en kjole! Den er jo perfekt! 🙂
      Fint å høre at du koste deg! Skulle tro du faktisk skulle gifte deg sånn som du stråler på disse bildene! 🙂
      Hvor er den grå genseren fra? Jeg klarer aldri å huske hvor ting er fra, enda jeg husker at du har skrivd det før.. Den ser så deilig ut!
      Svaret ditt på kommentaren min på forrige innlegg om at du ser på oss lesere som venninner var så hyggelig! Når jeg får snap av deg, og leser innleggene dine føler jeg faktisk at du er en venninne også 🙂 er nok fordi du er så “folkelig”(heter det det?) I forhold til mange andre bloggere 🙂

    6. WOW! For en kjole! Du ser virkelig helt nydelig ut på alle bildene! 😀 Ser virkelig ut som en fantastisk kveld og at du storkoste deg! 😀
      Ha en kjempefin fredag videre og helg 🙂

    7. vilde kristine: Du og de gode kommentarene dine <3 <3 Tusen takk! Klart jeg ser på dere som mer enn ukjente blogglesere. Man blir jo kjent når man kommuniserer både igjennom kommentarfeltene, instagram, og nå til og med snap! Wihuu 😀 Genseren jeg har på meg her er fra H&M. Jeg tror den er i butikkene enda, men mulig den er litt utplukket for størrelser. 🙂

    8. Jeg lurer på hva Daniel sa om brude-Marthe, jeg 😀 Fikk han lyst å gå kne og fri med en gang?? 😀 Det er jeg spent på 😛 høhøhø! 😀 Regner med han fikk lyst til å følge deg til alteret og bloggpresten med en gang, jeg 😀 hihihi 😀

    9. veldig nydelig! 🙂 men jeg likte ikke helt sminken? den fikk deg til å se veldig gammel ut, og mer rynkete. kan da ikke si at jeg har sett noen rynker på deg før <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg