Let’s walk that dog!

Det var i grunn ikke geita dette innlegget skulle dreie seg om, men herregud…. Jeg dreper meg av latter. Hvis ikke det blikket under her gjør kvelden din, så vet du at du har en ordentlig dårlig dag. Hehe! Kristine og jeg har akkurat kommet hjem fra en to timers skogstur vi! Fy så hyggelig det var å dra på en ordentlig god tur igjen. Det triste været gjorde kanskje ikke omgivelsene magiske, men hunden var med, og når den får løpe fritt rundt som verdens lykkeligste vesen, smitter gleden raskt over. Vi lekte gjemsel med hunden som to tiåringer i skogen, lo så vi grein og spammet snapchat med teite videosnutter. Hihi. En helt perfekt onsdag ettermiddag! <3

På veien hjem dro vi også innom Randesund lysstøperi for varme lapper med jordbærsyltetøy! Her ble vi sittende og trykke i oss mens vi klappet på gårdens gjeiter og lo enda litt mer. Altså, det blikket på skapningen over her er det beste jeg har sett på lenge.

Ah, hverdagsglede <3 Nå drar jeg på middag hos Annika!
Heldige meg som skal få enda mer bestis-kvalitetstid.

18 kommentarer

Siste innlegg