@marthekborge

Hei og hopp dere! -Og god lillelørdag! Jeg hadde så mye å styre med i går formiddag at jeg ikke rakk mer enn et blogginnlegg. Kommentargodkjenning og svaring rakk jeg heller ikke før kveldens date, så nå har jeg litt å kose meg med senere i dag! Jeg har bare såvidt tittet igjennom det siste døgnets tilbakemeldinger og det virker ihvertfall som dere likte godt innlegget som Kristine skrev. Det er så hyggelig å høre! Annika har også skrevet et langt og morsomt innlegg som jeg tenkte å publisere litt senere! <3 Kanskje i dag?

Daniel kom på monteringsdate i går kveld. Ettersom jeg aldri får skrudd sammen disse forbaska møblene mine selv, kom han over for å hjelpe til. Vel, på en betingelse.. At jeg var med på moroa! Jeg fikk ansvaret for èn av tre skuffer, og den står nå ferdig-montert, men med skruene på feil side av benkeplata. Heh! Jeg har ikke tellingen på hvor mange ganger jeg var i ferd med å skru så feil at hele sylamitten ville lignet en helt annen møbel. Daniel var sikker på at jeg ville ha klart å sette opp hele tv-benken selv, men etter å ha sett meg med hammeren er jeg rimelig sikker på at han er glad han hjalp til. <3 Skrujernet og jeg har bare aldri kommet godt overens!

Etter litt hamring kjørte vi filmkveld i ekte Marthe og Daniel-stil med grønnsaker og dipp, sjokolade, chips, og litt frukt! Vi begynner virkelig å få dreisen på å kose oss. <3 Jeg har det ihvertfall litt for fint i denne hunkens selskap!

Nå kommer Kristinemor snart og plukker meg opp for dagens trim! Vi skal ut på tur med hunden i det grå været, og kamera blir som vanlig med! Jeg må bare se og få knipset litt bloggbilder til i morgen også, for da ser det ut til å bli enda en hektisk dag! Jeg skal stå brudemodell, og da går fort hele dagen til sminke, styling og kjoleprøving. Mihi… Endelig skal hun få tusle rundt i Elegant sine lekre brudekjoler igjen! Jeg får ta med kamera og prøve å gjøre opp for bildene jeg aldri delte fra forrige gang. <3

Her får dere favorittbildene fra de tre siste ukene på instagram!
Følger du meg ikke allerede så kan du gjøre det på @marthekborge

14 kommentarer
    1. Wow, du er virkelig pen! Og øynene dine er helt sinnssykt fine 🙂
      Når jeg ble sammen med gubben min for 4 år siden kunne ikke jeg heller skru møbler, men han har tvunget meg til å lære, så nå er jeg en mester! Haha 🙂
      Åhh, gleder meg til å se deg i brudekjole igjen! 🙂

    2. Kan jeg fortsette å ta solarium selvom jeg skal begynne med lysimpulsmaskinen-behandling for å fjerne hår? Altså den duppedingsene du har reklamert for 🙂

    3. vilde kristine: Å, tusen takk <3 Ja, man lærer ikke hvis man aldri prøver! Jeg har enda en kommode igjen, og den har jeg lovet meg selv at jeg skal få opp på egenhånd. Haha! Får oppdatere dere på hvordan det går 😀

    4. åå du virker som tidenes helskjønne menneske! Det virker ikke som du har noen dårlige sider, ikke som vi får inntrykk av iallefall hehe
      Jeg bare lurte på hvor den blå dongeri skjortsen er ifra?

    5. Rikke: Å <3 Tusen takk! Jeg blir så glad 😀 Dongerishortsen jeg har på bildene er fra Bikbok, men den er noen år gammel nå, så jeg tror ikke de har akkurat samme modell inne i dag dessverre. -Men de får helt sikkert inn noe lignende nå i vår 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg