Oh snap – En natt på Ernst!

Her kommer fredagen i et aller siste bildedryss! Daniel hadde lovet meg å smake på sushi denne kvelden, så det første vi gjorde var å kjøpe med oss litt rå fisk hjem. Er ikke fisk, champagne og sjokoladecupcakes den perfekte kombinasjon!? Som dere kanskje ser på både frokost og middags-tallerkenen under her, er vi egentlig farlig like på smak, men denne sushien har han altså aldri vært særlig begeistret for. Derfor måtte jeg si meg storfornøyd da han ihvertfall kunne ha den friterte scampien. Hehe! Ett skritt av gangen liksom..



Nå må jeg hive meg i dusjen! Jeg er tilbake i leiligheten igjen, og får snart besøk av en liten gjeng! Dere må ha en SUPER lørdag! Jeg skal se om ikke jeg kan få dokumentert min med enda litt flere snap-bilder. Martheborge heter jeg om dere vil følge meg der!


Stor takk til Ernst hotell, som ga oss en upåklagelig fredag! <3
Vil du overraske din kjære til Valentines day? Rom på Ernst kan bookes HER.

43 kommentarer

Siste innlegg