L.E.G.D.A.Y

Marthe: Ohoi! På det bildet så jeg jo ut som den crossfit-baben!
Magnus: Eeee…. Nei. Du har ikke lårmusklene som trengs…

Og sånn ble det legday på Borge denne torsdagsmorgenen! Jaja.. Han er ihvertfall ærlig! Herregud så deilig det var å være tilbake. De siste tre ukene har det blitt litt dårlig med crossfit-trening og garasjebesøk, men nå er det full skjerpings! Ellers har jeg på følelsen at Magnus snart sparker meg fra hele PT-kundelista! Jeg har som tidligere nevnt trappet ned til kun èn PT time i uken, men planen er jo fremdeles å dukke opp på disse gruppetimene som Matthew og Magnus arrangerer flere timer daglig, hele uken.. Løpeøktene jeg kjører hjemme er jo gull verdt de også, men hjelp så ensidige de blir! Det er virkelig ingenting som kan måle seg med en økt i crossfitgarasjen. Her gjør vi alltid noe nytt, jeg får trent sammen med noen (som regel kjernekar 1 og kjernekar 2), og best av alt.. Jeg har det GØY.

Ellers har PR-kåtheten til Frantzen nådd nye høyder! I dag tror jeg det var fire ganger jeg måtte filme han gjøre denne squat øvelsen med tre sekunders sittepause på bunnen.. Dere skjønner det at nå er det ikke bare instagram dere kan følge treningen hans på, men også snapchat! Han fikk 1000 nye følgere bare i går, og blir sikkert glad for enda flere, så om dere vil se noen daglige, motiverende videosnutter fra garasjen så må dere gjerne legge ham til! Frantzenkraft heter han der. Og jada.. Det er fare for at det dukker opp noen barisbilder! Er dere litt kjappe så får dere kanskje med dere et par kleine videoer av meg fra dagens økt også. Høhø!

Marthe: Ikke stå bak meg!!! Du ser kanskje rumpa mi!
Magnus: Men herregud…. *Flytter seg*

Takk for ukens beste økt! <3 Mine stakkars lår kjenner det allerede!
Nå tar jeg kvelden med god samvittighet! Huset er vasket og dere er oppdatert.

17 kommentarer

Siste innlegg