Byens beste skjønnhetssalong

Heldig meg er som har sånne herlige samarbeidspartnere som doller med meg hver eneste måned. Nå er det fire uker siden forrige neglbehandling, og i dag kunne jeg bare ikke få bestemt meg for hvilken farge.. Jeg er så ubesluttsom at det måtte et instagrambilde til hvor jeg ba følgerene mine om hjelp! Hihi. Hjelp fikk jeg også. Riktig nok i form av vanvittig mange delte meninger, men da et par av dere nevnte en form for en grånyanse, gikk jeg for det! Jeg får heller kjøre på med litt mer spedalske farger til sommeren. <3

Akkurat nå foregår det en liten kåring av Kristiansand bys beste skjønnhetssalong, og ettersom jeg i to år har vært stamkunde hos Auds har jeg i dag gitt stemmen min til dem! Er også du fornøyd med behandlingene du har fått her, vær så snill og skroll dere ned til stemmefeltet HER, og gi Auds din stemme. Det tar dere ikke 30 sekund engang! Auds ligger foreløpig på en andre plass, men de ligger bare under med fire små prosent, så her er ingenting avgjort. Vinneren kåres nemlig ikke før 20 februar! Jeg krysser ihvertfall alle mine ti, nylakkerte fingre, for disse jentene fortjener det. <3 Tusen takk for hjelpa i dag, Anita. Jeg er nok engang storfornøyd!

Resultatet ser dere på bildet under her! Nå skal frøken Borge hive seg rundt på kjøkkenet! Jeg må se å få i meg noe mat før jeg hiver meg i dusjen, for nå er det bare to små timer igjen til D og jeg har en kinodate! <3 I kveld er det Unbroken som skal sees. Den er jo enda veldig ny, men kanskje noen av dere allerede har rukket å se den? Hva synes dere i tilfellet? Min dom får dere få i morgen!

Stem på Auds som byens beste skjønnhetssalong HER
Dere kan bestille time til gelènegler hos Anita på 38024700

      Neglbehandlingen min er sponset

15 kommentarer

Siste innlegg