Snikfotografert på bussen

Jeg ble visst så fin på håret etter dagens frisørbesøk at en mann i førti/femtiårene fikk lyst til å snikfotografere meg på bussen hjem! Jeg satte med Bella på fanget og ante fred og ingen da ei jente på rundt min egen alder kom frem til setet mitt og konfronterte mannen ved siden av meg for snikfotograferingen hans. Hun hadde sett ham fra lengre bak i bussen, og han skulle ha zoomet både Bella og meg inn med mobiltelefonen sin for så og ha foreviget øyeblikket. Altså, nå er ikke jeg den som blir mest irritert over litt snikfotografering, men det er som jenta sa, hyggelig om de spør først! Klart han skulle ha fått et bilde av oss om han ville det! Jeg er da ikke vanskelig å be på fotofronten! Syntes bare denne jenta fortjente litt creds for å tørre og komme bort og si ifra. Det er ikke mer enn et par uker siden jeg opplevde nøyaktig det samme på bussen hjem, og til tross for at de frekke fjortisguttene holdt mobiltelefonen nærmest oppi ansiktet mitt, turte jeg ikke å si ifra selv engang! Da ville det ha vært hyggelig om noen andre kunne ha stilt opp. <3

SÅ takk til du snille som gjorde bussturen min litt hyggeligere i dag! -Og over på det dette innlegget egentlig dreier seg om. Dagens frisørbesøk! Ettersom jeg tok med meg Bella på sleepover i går, måtte jeg jo ta henne med til frisøren også i dag tidlig. Hihi, gjett om hun tok hele salongens oppmerksomhet der hun tuslet inn i sin lilla, lille fleecedress. Vi lo oss ihjel hele gjengen da hun seriøst i tre timer bare lå som et slakt enten i armkroken min eller i frisørstolen ved siden av. Håret ble som vanlig superfint, og et hakk lysere! Vi går mot lysere tider, og til sommeren 2015 har Marthe tenkt til å bli blond, så i dag kjørte vi første runde med litt blonde striper! Samt farging av ettervekst og heising av Hairtalk tape extentionet såklart. Ah, så godt det skal smake med en ordentlig forandring igjen!

Litt nye produkter fikk også bli med hjem! Denne gang en glansspray og en varmebeskytter i merket Evo. Har dere noe erfaring med dette merket? Jeg ble bare så forelsket i lukten av både spray og varmebeskytter at Marianne ikke turte annet enn å pakke med hjem et par produkter til meg. Håret mitt lukter nesten som Hubbabubba, og jeg tror ikke jeg vet om noe som lukter bedre enn det! <3

Jeg skal prøve å få noen bilder av håret ute i dagslys en av de nærmeste dager! Bildene lyver jo alltid litt når man står inne under varmt taklys. -Men nå får jeg snart besøk! Kristinemor og jeg skulle egentlig ut og spise sushi på byens beste sushi restaurant, men nå ser det ut til at vi tar den med hjem til meg i stedet. Sushi i senga med film og pysj skal nok heller ikke bli feil. Ha en fin tirsdag videre!

Helt normalt å ta med hunden på Komponisten frisørsalong!
Hehe! Dere kan booke time hos disse flinke damene HER.

    Min behandling med produkter er sponset

19 kommentarer
    1. Hei, Marthe! Jeg er fast leser og savner ingenting på bloggen din. Eneste er at jeg har et stort ønske om at du kunne lagd et innlegg om treningstips (ikke alle har råd til PT eller treningsstudio), hvordan få motivasjon til å komme i gang med trening og veldig gjerne før/etter bilder av hva treningen har gjort for deg!
      Jeg selv har akkurat fått lov av legen min å trene igjen etter en skade i hoften, og har vært uten noe form for trening på 2 år. Så hadde digget om du kunne postet noe som kanskje kunne fått motivasjonen min tilbake!
      Fortsett med blogginga, du gjør en knallbra jobb! Du er helt fantastisk <3

    2. Haha… KAN jo hende han ville ta bilde av hunden din, for eksempel for å vise den til noen eller noe.. Tenk om han hadde et barn som er storfan av deg, som han ville vise bildet til?

    3. Hei Marthe!
      Kan du ha sånn som Andrea Badendyck har nå? Sånn derre hvor leserene kan spørre etter dine råd? 🙂

    4. Christine: Så god du er! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding Christine 🙂 Jeg skal se om ikke jeg kan få til et innlegg med litt ny motivasjon og noen treningstips til dere som foretrekker å ta øktene hjemme! 🙂

    5. Bruk Evo såpen til å vaske sminke børstene dine i Marthe, det gjør jeg, det blir så rent og pent at 🙂 <3 Det er så klart IKKE det den er til, men den er suveren til nettopp det formålet 🙂
      Lunket vann - sveip over såpestykket / eller en tiøring av den flytende, skum opp, skyll og klem til all møkka er borte 🙂
      Tommel opp til rene sminke koster, og mindre urten hud 🙂
      ha en fin dag 🙂

    6. Kjære Marthe. Hvorfor være så naiv? Det KAN jo faktisk hende at denne mannen i 50årene tok bilde av deg av personlige og ekle grunner. Tviler sterkt på at han tok bilde av deg for å vise kompisene sine hvem “kjendis” han så på bussen. For så kjent er du altså ikke ..

    7. Hei! Evo er kjempebra! har brukt det i maaange år! Har nå shampooen, og den love touch sprayen, den lukter vannmelon 😀 haha! Det er et frisørmerke som er veldig kjent, og jeg synes de er så koselige å ha i dusjen eller på badet siden de har så morsomme tekster, og i mange spreke farger! 😀 Alle lukter ulikt, så det er bare å begynne 😉
      Klem! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg