Please call Wine-1-1

Jeg tror ikke jeg klarer å la disse bildene slippe unna bloggen! Jeg syntes de var så koselige, og dessuten så Cathrine helt smashing ut på lørdag. For en babe av en bestevenninne. <3 Til tross for at jeg akkurat har stått i to timer og kokkelert med bildeknipsing til bloggoppskrift, skal jeg i kveld på middag til Cathrine igjen. Hvordan kan jeg si nei til to middager når det er bestis som står bak? Hun er jo vertsdronningen! Jeg skal bare se å bli ferdig med alt av dagens blogginnlegg først, så vil jeg ta med meg Bella på løpetur før solen går ned. Vi har nemlig fått nok en nydelig februarsdag i sør. Altså, jeg blir så GLAD! <3 Måtte dette været holde hele uken ut!

Søndagskvelden var forresten også upåklagelig. Jeg hadde noen alt for hyggelige timer hos Mr. D, og fikk til og med smisket meg til en interiørshopping date senere denne uken! Hoho.. Sliter dere med å få med mannfolka på interiørshopping? Jeg sier bare; bestikk dem med med Ikeas kanelsnurrer, kaffe og is… It works! <3 Oppskrift på baconsurret kylling med deilig tilbehør kommer om litt! Nå skal jeg hive på joggeskoene, kle Bella opp i fleecedress, finne frem spillelisten og spurte ut døra! Aldri vært mer giret på en joggetur!

Vi skrives snart igjen! Ha en sprek mandag så lenge <3

19 kommentarer
    1. Du har en salig blanding av venninner som kan både ene og andre. Noen vasker og lager mat og noen kjører rundt,men kan ikkje bære hhahaha herlig gjeng <3
      ha en smashings dag!

    2. Nå begynner jeg å bli sabla nysgjerrig på hvem dine nye mann er! 😀 Ha en flott mandag og kos deg masse på middag med venninnen din!

    3. Hei! Skal ha jentekveld, og vi har lyst til å spise god mat og drikke vin.
      Har du noen tips til vin for nybegynnere? Hvordan er den vinen som dere drikker på bildet? <3

    4. Jeg kan ikke noe for å bite meg i kinnet hver gang du nevner denne mr.D! Etter å ha følgt bloggen din i snart 3 år føler jeg nesten at du er en venn, som jeg vet masse om, hehe! Haha! Nei, men privatliv er privatliv, så du skal holde privatlivet for deg selv og dine nærmestesåklart! Ha en kjempefin mandag, vakre Marthe<3

    5. Marlene: Hei hei! Hvis dere ikke har drukket så mye hvitvin tidligere så ville jeg kanskje ha startet med en litt søt variant med en litt lavere prosent. Det finnes flere søte og gode Riesling viner med rundt 8 %. Disse koster jo bare rett rundt 100 kroner også. Riesling kabinett er veeldig populær blant nybegynnere 😀 Det samme er Black Tower vinen. Ellers er den vi har på bildet også søt og god! Senorita heter den og er heller ikke dyr! 🙂

    6. Anonym: Herlighet, så skjønn du er! <3 Kjempehyggelig å høre at du har fulgt meg i snart tre år. 🙂 Du må nok nøye deg med disse små klissesetningene jeg lurer inn i innleggene en gang i blant, men så får vi se om ikke jeg får tatt et snikbilde av han etterhvert! Han er alt for kjekk til å slippe unna. 😀 Ha en super mandag du og! Nå skal jeg i gang med innlegg nummer. 2 <3

    7. Åhh kjente meg igjen i kommentaren til anonym her over!! Fulgt bloggen din helt fra du starta med Kristina. Dør av spenning på hvem denne mister D er og!!<3_<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg