Kvalitetstid med familien

Hjelpe meg for en spenstig overskrift. Jaja, det er jo det jeg har hatt i kveld! SOM jeg koser meg med familien som jeg elsker over alt på jord. <3 Jeg har akkurat sett første del av programmet “Dropped”, og skal snart se fortsettelsen med to digre fruktfat på fanget, men nå må jeg først og fremst se og få oppdatert dere! Har dere det fint? Jeg unnet meg en halvtime i solariumet litt tidligere i kveld, og som dere kanskje ser så ble jeg ikke akkurat noe blekere! Et av nyttårsforsettene i år var å ta mindre solarium, notere meg ned hvor ofte jeg besøker Brun og blid, finne ut hvor mange minutter jeg ligger her, og regne ut nøyaktig hvor mye penger jeg bruker.

Nå har snart en måned av det nye året gått! Hvordan tror dere jeg ligger an? Nå vil jeg tippe at 90% av dere er mye flinkere enn meg, men jeg har faktisk bare lagt meg under kreftstrålene fire ganger i år. Det tilsvarer jo bare ett besøk i uken! I forhold til fjorårets tre ukentlige besøk, kjenner jeg meg faktisk litt stolt over dette. Ja det er teit, men det er i det minste en begynnelse! <3

Jeg har på følelsen at 2015 er året Borge blir fornuftig. Tar mindre solarium, trener mer, og leser kunsthistorie dere! Apropos kunst så har farfar i dag vært og handlet hele 6 bøker til meg!! Gjett om jeg skal bli klok på kunst nå da? Jeg har ikke fått dem enda, men farmor sendte bilde av dem utstrødd på stuegulvet, og det ser riktig så lovende ut. Fy så heldig jeg er som har fått utdelt sånne besteforeldre.

Blir helt skjemt bort jeg! Må bare nyte hvert eneste minutt.
Ønsker dere en super avslutning på lille-lørdagen! <3

16 kommentarer
    1. Det virker som du har fantastiske foreldre, og du må huske hvor heldig du er som fortsatt har alle fire 😉 jeg er 18, og har dessverre ingen igjen 🙁

    2. Hei Marthe! Så bra du koser deg, slik det skal være hjemme det 🙂 Du blir skikkelig tatt vare på. Har du noen morsomme planer til helgen da? Stavanger bylivet med jentegjengen? DET skal jeg iallefall, men i Oslo da 🙂 Hehe. Du får fortsette å kose deg masse, fortjener du! Klem<3

    3. Er du med besteforeldrene dine nå eller hvem er du hos egentlig?? Helt på villspor jeg, trur jeg 😛 haha.

    4. Danian. Gutteblogger: Hehe, huff nei! Jeg kaller solariumsstrålene for kreftstråler, ettersom de ikke akkuat er bra for huden. 🙂 Må muligens slutte med det. Det høres så fælt ut!

    5. Ida Rygnestad: Hei Ida! Ja, jeg storkoser meg. Jeg drar nok hjemover igjen til fredag, men det er mye mulig det blir bylivet med jentegjengen i Kristiansand i stedet. Blir sikkert ikke så dumt det heller 😀 Skjønn du er. <3

    6. Aaah, da er jeg med 😀 Følger ikke med jeg.
      Her på Sunnmøre sier vi som oftest Mommo og Moffa (det gjør jeg hvertfall jeg – til bestemor og bestefar), så jeg har vel bare oppfatta dine besteforeldre som farmor og farfar..Trudde besteforeldrene dine fra mor di sin side bodde i Kristiansand, jeg. Men da tok jeg feil..hehe..NÅ er jeg hvertfall litt mer med 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg