Finally back home

Endelig er hun på plass i Stavanger by igjen! Åh, så deilig det var å klemme på familien igjen. Først farmor og farfar, og så bestemor og bestefar. <3 Middag har jeg allerede også fått servert, og så fort dere er oppdatert skal jeg nyte en porsjon hermetisk fersken med vaniljeis til dessert. Slett ingen dum oppfølging etter frokosten, som besto av hjemmelagde pannekaker med friske blåbær. <3

Jeg burde vel egentlig hatt meg en løpetur etter all denne gode maten, men i kveld tror jeg ikke jeg har bestemors tillatelse til å tråkke utenfor dørstokken! Matbutikken som ligger 30 meter bortenfor bestenes hus er nemlig blitt ranet i dag, og raneren er enda på frifot, så i kveld har jeg bare med å holde meg innendørs. Fy søren… Vi er i 2015 og folk bedriver enda matbutikk-ran… Rare, rare mennesker.

Jeg kjøpte bare en enveisbillett til Stavanger denne gang så nå får vi se hvor lenge jeg blir! Jeg må ihvertfall rekke å tilbringe litt kvalitetstid sammen med alle mine nære og kjære. Kanskje får jeg spreke gamlefar til å hjelpe meg med noen antrekksbilder også i morgen? Dere må jo også oppdateres under mitt lille opphold! Heldigvis er hele familien velopplærte bloggfotografer! Hihi. <3

Jaja.. Før jeg slutter av, si hei til sørlandets største tigger! Jeg hadde selvsagt ikke nett på toget, men jeg fikk i det minste redigert litt bilder, og gud hjelpe meg som jeg anstrengte meg for ikke å knekke sammen i brølelatter da jeg redigerte kontrast og lysstyrke på blinkskuddene av Bella. Altså, jeg mener…  Hva er hun for slags dyr egentlig? Åh, jeg ler og ler og ler. Bella, du er bare fantastisk.

Lover å ikke drepe dere med hundebilder i morgen <3
Nå skal jeg nyte resten av kvelden med familien. Vi skrives!

32 kommentarer

Siste innlegg