Crossfit happy hour

Hvis ikke dette gliset under her gjør morgenen deres så vet ikke jeg.. Eller jo, det gjør jeg aldeles. Morgensveisen til Magnus er enda bedre. Fy søren, det er ikke bare bare å komme ustelt på jobb når det er frøken Borge som skal trenes…

Marthe: Oi! Så fin du var på håret……
Magnus: Å, synes du det? Jeg har nettopp klippet meg!
Marthe: Nei! Har du sett deg selv i speilet i dag??

Jeg skjønner godt hvorfor gutten alltid går med caps! Hehe, nei nå er jeg faktisk skikkelig stygg, men jeg ville seriøst le meg ihjel da han kom inn garasjedøren seendes ut som om han nettopp hadde rullet ut fra senga. Vanligvis er det han som mobber meg, men denne torsdagen fikk han jammen høre det! Jaja.. Heldigvis tar vi hverandres spydige kommentarer med et eneste stort glis. <3

Denne uken kjørte vi rett og slett en teknikktime med fokus på en push press kombinert med split jerk. Både Magnus og Matthew hev seg på, og vips så sto vi alle tre og kjørte seks runder med seks repetisjoner hver. Åh, jeg blir så giret når musikken durer på og vi alle sammen står og løfter nesten synkront. Jeg vet ikke hva det er, men det føles akkurat som et nytt gir popper frem! Kanskje hadde det også med at jeg ikke har trent så mye som jeg burde den siste tiden. Akupunktøren ga meg vel egentlig beskjed om å ikke løfte noe som helst de neste ukene, men tror dere jeg hører? Jeg ha min ukentlige dose crossfit, og det med de to, spreke turtelduene mine.

Magnus og Matthew er jo kjempeflinke til å stå og passe på at teknikken min er på plass, og så lenge den er det tror jeg bare jeg har godt av å styrke enhver muskel på kroppen. Både rygg og nakke føles ihvertfall bare bedre etter torsdagsøkten. <3

Etter en time med løfting, kastet jeg meg på gulvet for å ta mine 180 sit-ups mens Magnus bare ristet oppgitt på hodet. “Tror du at du får noe mer six-pack av det?”. Tja! Nei, men jeg må bare, for ordentlig såre magemuskler er virkelig det beste som finnes. <3

Så til ukens utfordring.. Handstand på vektskiver! Try it out <3
Nå skal Kristine og jeg ut på tur i finværet! For en sprek ungdom.

14 kommentarer

Siste innlegg