W.E.D.N.E.S.D.A.Y

Hei og hopp! Disse morgentimene har bare forsvunnet fra meg, og jeg skjønner ikke hvorfor. Jeg har jo bare brukt dem til å blogge, lese, blogge mer, og handle! Jeg har nemlig en hyggelig, liten date i vente og har invitert på skalldyr og vin denne onsdagen. KOS! Tenkte jeg skulle holde meg langt unna frityroljen denne gang og servere noe som bare ikke kan gå galt. Høres ikke det trygt ut? <3

I dag våknet jeg forresten opp i ekstase over å ha snø igjen.. Jeg får si som bloggleser “Vilde Kristine” sa i går.. “Ikke rart været er skiftene hvis gud hører på deg!”. Hehe! Meget godt sagt! Det er bare så SYKT koselig å sitte hjemme i stua og titte ut i den hvite hagen. Dessuten blir dagene så mye lysere, og dette deilige dagslyset tror jeg det er flere bloggere som setter pris på!

Jeg har ikke så fryktelig mye interessant på hjerte i dag, men jeg ville ihvertfall innom for å dele noen glade hverdagsbilder, friste dere med en litt for god frokost og ønske dere en bra onsdagskveld. Det skal jammen jeg ha! Ha det hyggelig så lenge da dere. <3

37 kommentarer
    1. Hvordan går det med studiene dine? 🙂 Ser at det er en stund siden du har blogget om det. Hvordan gikk eksamensperioden? Ellers ble jeg veldig fristet av mangoen :O er den i sesong nå (altså god)? 🙂 Ha en fin dag!

    2. eg er nesten mest imponert over at du får ha maten i fred for Bella……..Buffy og de to andre hundejentene mine er UMULIGE tiggekråker og lar eg noe stå i nærheten av dem er det mulig det er vekk om eg lukker øynene et sekund hahahah
      kose deg med daten <3

    3. Fy søren, du er stunning! <3 Jeg er sjelden innom i kommentarfeltet, men jeg blir bare mer og mer glad i bloggen din! Du har absolutt alt man kan ønske seg, oppskrifter, treningsinspirasjon, mote og inspirasjon i lange baner! Så tusen takk for det herlige lesestoffet du gir oss <3

    4. Jeg blir så glad når jeg leser at du har det så bra:) Kos deg masse, den du skal på date med er jammen heldig:)

    5. wow, bloggen din er veldig bra <3 så fine bilder 🙂
      jeg lurer på om du kunne ha laget et innlegg om sparing/ spareavtaler og tips om å spare?
      vet du hvordan BSU sparing funker ?

    6. Ja snø er utrolig koselig nå på vinteren, men ikke når det snør som et uvær én dag, og neste dag regner det..og så har det snødd igjen i dag .. haha 😛 Uansett, veldig fine bilder – får til og med litt inspirasjon til å lage brød med gulost skiva mi hakke mer innbydende 😛

    7. Åh, Marthe!
      Du er så utrolig vakker! Må si at all den harde jobbingen din innenfor trening virkelig har inspirert meg! Med nybygd treningsrom her hjemme må jeg si at det lønner seg å lese en så inspirerende blogg som din! Tusen takk 🙂
      Kos deg videre i kveld, skjønne deg!
      Stor klem

    8. Kunne du fortalt noe om hvordan det er å reise alene til utlandet? 🙂 du har veldig inspirerende blogg btw!

    9. Kos deg så mye på date! Hihi 🙂
      Skalldyr er jo det beste som finnes! Eller sjømat i det heletatt 🙂

    10. Vakre Marthe <3 Også må jeg som øhm, voksen, bloggleser (27) at det er så herlig og forfriskende å se at du spiser. Det er så mange bloggere som er så dårlige forbilder for disse småjentene som får helt forvrengte bilder i hodet av hvordan de skal nære kroppen sin. Og du ser best ut av alle! Keep doing what you are doing. klem <3

    11. Maria: Jeg har mye fra H&M, og jeg synes kvaliteten på både sportsbher og singleter spesielt er veldig ok. Stoffet som brukes i treningsklærene de har her er jo ikke akkurat det beste, men det duger jo så absolutt! Dessuten så har de mange både lekre, og billige plagg her! 🙂

    12. Christine: Åå <3 Det var hyggelig å lese. Takk for en oppmuntrende tilbakemelding! Jeg lover å fortsette og spise hvis du lover å fortsette å legge igjen disse. <3 Hehe. Ha en riktig god NATT! 😀

    13. Marte: Hei Marte! Åå, dette var kjempehyggelig å høre. Tusen tusen takk! <3 Nybygget treningsrom hørtes på ingen måte feil ut! Bare å suge til seg litt inspirasjon og sette i gang da! Hihi, heldiggris! <3

    14. Tattavkvinnene: Ah, selv takk for en herlig oppmuntring på nattestid! Jeg har ikke fått lest igjennom det siste døgnets kommentarer før nå, men dette var på ingen måte en feil måte å avslutte torsdagen på. Takk for gode ord snille! <3 Blir så motivert!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg