Throwback friday – Faves of 2012

Som forrige fredag kjører jeg i kveld enda et lite “throwback-bildedryss” med litt inspirasjon fra enda litt lengre tilbake i tid. Herlighet da.. Disse bildene er hele tre år gamle! Husker du disse antrekkene så har du jo nærmest fulgt meg helt fra starten av! Vel, jeg startet i 2011, men på denne tiden var bloggbildene så dårlige på kvalitet at jeg ikke orker å se på dem engang. Hehe! En ting er ihvertfall helt sikkert, og det er at nagler var høyt elsket i 2012. Naglejakke, nagleveske, naglebh, naglesko… Nagler meg her, og nagler meg der.










Ah, nå skal jeg snart kaste beina på bordet og nyte en rolig fredagskveld med “Mitt dansecrew” på tvskjermen! Deilig, deilig, deilig! Jeg har brukt omtrent hele fredagen foran pcen, så egentlig kunne jeg nok hatt godt av en løpetur ute i stormen, men jeg har så fryktelig vondt i rygg og nakke! Jeg har heldigvis fått akupunkturtime til i morgen tidlig, så jeg krysser fingrene for at kroppen føles bedre etter litt nålbehandling. -Men til den tid tror jeg at jeg skal være rimelig forsiktig. Vil nødig få den samme, grusomme låsningen som i 2013. <3

Flere som kjører rolig kveld med fredagssnacks og tvkos?
Har du et favorittantrekk, så fortell meg gjerne hvilket det er!

41 kommentarer

Siste innlegg