Brekkie in the office

Hei og hopp! Nå sitter jeg og koser meg med en senere frokost på kontoret! Byggrynsgrøt, blåbær, te og mango dere. Mmm! Satser på at det vil gi meg en liten kickstart på torsdagen. Jeg må ta igjen for gårsdagens dårlige matinntak. Jeg fikk ikke spist mitt første måltid før halv seks om kvelden, og da ble det med det måltidet! Det er så fort gjort å glemme og spise når man er på farten eller tenker på helt andre ting! Jaja, nå har jeg vårrull-ingredienser for et helt nabolag så i kveld skal jeg neppe sulte.. <3 Jeg ville seriøst dø av latter da jeg i går kveld postet et instagrambilde av meg selv på butikken. Spørsmålet var hvordan jeg i all verden skulle få med alle handleposene hjem, og et av forslagene som tikket inn var å kjøpe meg en trillebag fra pensjonistklubben2000. Alt dere kommer på! Jeg så selvfølgelig hele trillescenen for meg og knakk sammen i brølelatter. Haha! Tidenes oppmuntring når jeg trengte den som mest.

Ukens PT time ble også glemt bort denne morgenen. For ei vimse!! Jeg skulle ha vært der klokken 10.00, men da jeg aldri dukket opp fikk jeg i stedet en “Hvor er du?” snap fra Magnus. Åh, Marthe du Marthe. Hvorfor ønsket du deg ikke en avtalebok til jul?

Planen nå er å få unnagjort litt rydding i mailboksen. De 1070 mailene Geir ba meg rydde opp i forrige uke, har nå blitt til 1247. Det lønner seg sjeldent å utsette! Hehe. Ellers har jeg som dere kanskje skjønner fått frokostbesøk! Bestis sendte forespørselen om hun kunne komme på frokost tidlig på morgenen i dag, og det kunne jeg jo ikke si nei til! Jeg har hatt bryggrøt med frukt, og hun har hatt skolebolle, sjokomelk, fiskekake, og pizzabaguett. Haha! Også er hun seriøst den fineste kroppen av oss alle. <3

Kristine: Jeg skal ha en bolle, en pizzabaguett, en sjokomelk, og en fiskekake!
Marthe: Herregud… Og en graviditetstest??

Lurer meg på om frokosten min var fristende for flere?
Hihi, ønsker dere en super torsdag. Snart er det helg! <3

23 kommentarer
    1. ja den frokosten var så absolutt fristende, la selv ut bilde av min istad må innrømme din så en smule bedre ut asså:) flotte bilder^^

    2. Jeg hadde blitt superstresset om jeg hadde blogget og hatt så mange uleste mailer. Tenk på alle sponsoravtaler jeg kunne gått glipp av, hadde vært min tanke 🙂

    3. Herlig frokost! Du er så inspirerende Marthe 🙂 Fulgt bloggen din i flere år, og jeg må ærlig innrømme at jeg er dårlig til å kommentere (skjerpings!!) Hihi. Du virker å sprudlende om dagen, og det er så gøy å se, for det fortjener du 🙂 Stå på videre og ha en fantastisk kveld :*

    4. årh så søt hunden var, ja skjønner hvorfor hunden er fristet, så deilig ut.
      Men kan du be Magnus om å oppdatere bloggen sin, vart vekke siden den radio tingen dere hadde 🙂

    5. Hadde du sett min, hadde du sikkert laga tidenes grimase og flirt deg ihjel. Min frokost ble spist kl 1700 idag og bestod av ekle Yum yum – nudler med andesmak og en Twist sjokolade til dessert. Nå skal jeg spise popcorn til middag. Bon Appetite 😀

    6. Hei! Jeg lurer på hvordan det går med studiene dine? Har ikke hørt noe om studiene på en stund, og lurte på hvordan det går på den fronten?
      Du er flink og inspirerende, Marthe! Klem

    7. Guro Ertvåg Eidsæter: Tusen takk for at du bestemte deg for å legge igjen denne kommentaren! Det var den første jeg leste denne morgenen og for en herlig liten oppmuntring! <3

    8. mari: Hehe, ja jeg har prøvd, men han påstår at han ikke har tid! Hehe. Han har så mye med pt timer, gruppetimer, og trening selv. 🙂 Men skal prøve å mase litt til!

    9. Silje: Åh <3 Blir så glad! Tusen takk for gode ord Silje. Jeg har det veldig veldig fint om dagen, så det er så hyggelig å høre at det vises gjennom blogginnleggene også! 🙂 Takk! Og i like måte 😀 Ha en rikig fin helg!

    10. Anonym: Ja, det er spennende med sponsoravtaler og sponsing av ditt og datt i starten, men så blir man litt lei, og vil bare blogge om hverdagslige ting i stedet. 🙂 Det er ihvertfall sånn jeg har det! 🙂

    11. Hanna: Genseren er fra Bikbok, men den begynner å bli nokså gammel nå. <3 Jeg kjøpte den vel for snart tre år siden. Liker den fremdeles like godt! 🙂

    12. Ser du skriver at er litt lei av sponsing og sponsoravtaler, men det ligger jo mye penger i samarbeidsavtaler da. Kristina, Caroline og Lene tjener jo mange penger på det, men selvsagt hvert sitt valg. Klarer man seg med å blogge uten eller ikke er så opptatt av å tjene mest mulig så er jo det helt topp. 🙂

    13. Tusen takk Marthe! Jeg syntes den minnet meg litt om kahler; har akkurat kjøpt en vase derfra og denne koppen passer jo perfekt til!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg