Lunchtime – Blogger’s style

Aller først, tusen takk for alle de fine tilbakemeldingene dere har lagt igjen de siste to dagene! For en gjeng dere er <3 Det er virkelig en fryd å blogge for dere. Tenk, nå er jeg på mitt fjerde år som toppblogger! Himmel og hav som tiden flyr. Det er vel snart tre år siden jeg gjorde om bloggen til et firma! Hvem skulle tro at jeg 1096 dager senere enda skulle ha noen historier på lager? Haha! Og bestemor som trodde jeg var englebarn. Huff, tror jeg må ta en telefon til henne senere for å sjekke om hun enda er oppegående og frisk.

Jeg har som dere kanskje ser nok en gang lurt med meg min bedre halvdel, Annika på blogglunch! Nå var det tross alt hele åtte dager siden sist.. Ettersom Annika akkurat har blitt sushi-avhengig (GLEDESHYL), hadde jeg først tenkt å ta henne med på byens beste sushirestaurant, men da disse ikke åpnet før 14.00, gikk vi på Slakter Sørensen som en meget god erstatning. Club sandwich med pommes frites var på ingen måte en dum lunsj det heller, men herregud dere skulle ha sett meg da vi kom inn i restaurantlokalet. Omtrent alle bord var ledige, så der sto jeg da.. Med tidenes luksusproblem! Jeg klarte virkelig ikke å bestemme meg for hvor vi skulle sitte, og gikk fra bord til bord for å prøvesitte enhver stol, og ethvert hjørne. Servitøren sto bare som et eneste stort spørsmålstegn, og Annika ville sikkert dø av flauhet, men når det kommer til viktigheten av gode bloggbilder så eier jeg ingen hemninger! Advarsel til dere som planlegger å spise ute med meg i nærmeste fremtid. Må man sjekke blogglys, så må man sjekke blogglys. <3

Vi fant ut av det til slutt, og som dere ser ble bildene helt topp!
Fine, fine tuppa som alltid stiller opp <3 FOR en gladtirsdag.

18 kommentarer

Siste innlegg