Mandagen i et bildedryss

God kveld! Har dere fått en bra mandag så langt? Her kommer et lite bildedryss fra lunch-daten min! Annika og jeg hadde som tidligere nevnt noen ærend i dag tidlig, og tok dermed like godt en lunch i samme slengen. Det er ikke så ofte vi går ut og spiser sammen, så når vi først gjør det er det klart kamera må være med. Annika er jo en av de få venninnene som faktisk ikke synes det er dødens pinlig å bli fotografert i alle verdens vinkler på restaurant. Kanskje det har med at hun har vært blogger selv! Hun vet at det bare  poses, og at man like godt kan gjøre det med et smil. Hehe, alt disse venninnene mine må igjennom for at jeg skal få gode bloggbilder. <3

Vi dro først på Hos Naboen for en lett lunch! Jeg hadde krabbesandwich, og Annika kjørte spekeskinke. Nam! Deretter tok vi turen videre på Slakter Sørensen for en kopp kakao og litt snikksnakk med roomien til Annika. En herlig start på den nye uken! Jeg fikk også endelig(!) booket meg en negltime hos Anita på flinke Auds. Himmel, hun har vært fullbooket i flere uker nå, men i morgen klokken 14.00 hadde hun endelig en time ledig. <3 Får sitte og se på negl-inspo på pinterest jeg i kveld da! Denne gang vil jeg ha noe annet enn fransk! 

Nå lager Annika middag til oss her! Heldige meg <3 Vi skrives! 

13 kommentarer

Siste innlegg