One last ladies night

Vel, ladies night med Christoffer… Det er jo nesten det samme! Offe som vi kaller han, er jo snart blitt en del av jentegjengen! Jeg hadde egentlig bestemt meg for å være med jentene på vors, men dra edru hjem når resten av gjengen gikk på byen. Vel… Så lett skulle jeg ikke få slippe unna. Klart jeg måtte være med på byen! Plutselig var glasset mitt fylt med cava og jeg på vei til byen. Jaja, det ble en super kveld med masse latter, skåling og dansing før vi i tre tiden tuslet hjem til Annika for ukens andre sleepover. <3

Nå har vi akkurat inntatt en god frokost med Tour de Ski på tven. Dere kan TRO vi hylte de siste hundre meterne av oppløpet. Roomien til Annika lå egentlig enda å sov, men spratt opp med mobilen i hånda og rakk akkurat å filme tre brølende Northugfan før helten stakk av med seieren. Ski er faktisk helt ubeskrivelig gøy! Dere som ikke har interesse for denne sporten går virkelig glipp av noe!

Planene for dagen er i grunn bare å ta det helt med ro! Mister D har endelig kommet hjem fra storbyferie så om noen timer drar jeg på besøk til han! Håper dere alle får en superdeilig søndag. Det er jo for mange siste feriedag! Nyt den <3



Ja, Christoffer helte hele glasset over seg rett før jeg tok frem kameraet..

22 kommentarer

Siste innlegg