Back to work!

Først i dag følte jeg at juleferien min tok slutt. Jeg har jo nesten ikke sovet hjemme siden 17 desember! Da jeg våknet i min egen seng klokken 09.00 i dag tidlig hoppet jeg gledelig inn i morgenkåpen for å tusle rundt i stuen og fjerne alt av julepynt. Vel, alt bortsett fra det døde treet. Jeg vet jammen ikke hva jeg skal gjøre med det? Hva gjør man med et dødt juletre? Tar det med ut i skogen? Surrer det inn i plastfolie og sparer det til neste år? Hehe, nei men jeg vet ærlig talt ikke helt hvordan jeg skal kvitte meg med det uten bil.

Ærlig talt, har dere sett noe så galt?

Det vil sikkert være et hav av barnåler på stuegulvet etter at jeg har dratt treet ut, men til tross for det fikk jeg i dag tidlig også unnagjort tidenes rengjøring! Gulv er skrubbet, vinduskarmer tørket og sofatrekk vasket. Deilig, deilig, deilig! Fortjener jeg ikke en liten klapp på skuldra nå? -Og en god, sen lunch sammen med en enda bedre venninne? Hihi. Jeg skal bare ønske dere en god helg, så hopper jeg avgårde på lunch med Kristinemor. Viktig å starte helgen på best mulig måte! <3 Måtte dere få en FABELAKTIG fredag dere også!

Tusen takk for alle tilbakemeldingene på den nye headeren!
Både Annika og jeg ble så glade for å høre at dere likte den <3

22 kommentarer

Siste innlegg