Nytt år, nytt headerskifte!

Det er 1 januar 2015! Kunne det ha passet bedre med et headerskifte? En liten forandring har vært etterspurt i flere uker nå, og jeg har lovet og lovet å sette meg på saken. I dag fikk Annika den glimrende idèen å hjelpe meg. Hihi, nok en gang! Hun er jo blitt en mester på å lage disse headerne mine. Synes bare de blir bedre og bedre jeg! Hva mener dere? Nå skulle vi kanskje hatt et litt mer vinterslig bilde, men hallo i luken. Legg merke til at det er snø på bakken her! Hehe, kjolen må på uansett.. Vinter som sommer.

Har dere fått en fin start på det nye året? Min har vært perfekt. Virkelig helt perfekt. Jeg har sittet med et par venninner hos Annika i hele dag, spist pizza fra Pizzabakeren og sett tre Harry Potter filmer. Hoho! Det begynner kanskje å bli tid for å komme seg hjem, men jeg kunne ærlig talt bare sittet her hele natten. Jeg koser meg så sykt med disse fine fine jentene. <3 Dere må gjerne legge igjen en tilbakemelding på den nye headeren! Annika og jeg synes det er så hyggelig å høre hva dere synes.

Igjen, tusen millioner takk for hjelpen Annika!
Følg henne på instagram her @annikamalvheim

26 kommentarer
    1. Hei Marthe! Først vil jeg ønske deg et godt nyttår 🙂 Ser ut som du også koste deg i går. Nyttårsaften skal være slik; venner, god mat og drikke, latter og moro.
      Nye headeren din er veldig fin, liker veldig godt at det er et “sommerbilde” (vil ha sommer NÅ!). Går heldigvis den veien nå 🙂 Stilig at også skriften matcher kjolen din, gjennomført. Ha en fortsatt fin kveld, her er det senga snart (litt redusert 😛 ). Klem<3

    2. Ida Rygnestad: Hei Ida! Håper du fikk en super nyttårsfeiring selv i går. 🙂 Tusen takk for tilbakengen. Veldig glad du likte den nye headeren 😀 Man skal vel ikke være helt ved sine full fem dagen etter nyttårskvelden.. Mer full til fem :’D Klem!

    3. Kjempefin header, så flink en venninne du har, og du er bare så vakker, Marthe!:) Blir så glad av å lese bloggen din, det oser livsglede og positiv energi fra deg! 😀

    4. Så vakker du er Marthe! Virkelig en superflott header, du gløder på bildet! Ønsker deg et godt nytt år og jeg gleder meg til å lese flere flotte, inspirerende innlegg fra deg 🙂

    5. Linn Frestad: Annika pleier å sette på litt fancy effekter og tekst i Photoshop. 🙂 Skriften heter Brother hood script og er på topplisten på Dafont. 🙂

    6. Veldig fin header som vanlig 🙂 Kan du ikke overtale Annika til å begynne å blogge igjen? Savner bloggen hennes veldig! Og så må jeg bare si at jeg leser en haug med blogger, men din er definitivt den beste jeg leser. Hvis jeg har dårlig tid og bare vil lese noen blogger, så er det alltid din jeg klikker inn på.

    7. Veldig fin header, men nå må du se å få endret Biosiden din på bloggen, frøken 🙂 Du er vel ikke 19 år fortsatt, er du vel? 😀 Haha. Neida.
      Men veldig fin header 😀 Og godt nyttår, kjære du 😀

    8. Denne headeren var utrolig fin! Håper du hadde ein fin dag i går, og får ei fantastisk helg og 2. desember! Du er virkelig inspirerende! <33 God helg, Marthe!

    9. Godt nyttår og synes headeren er nydelig! Elsker de små svake stripene i bakgrunnen, det hele ser veldig gjennomført ut 🙂

    10. Når begynner du egentlig å blogge for unitedbloggers? Leste for litt siden i Dagbladet at du skulle det. Lene Orvik og Komikerfrue har allerede skrevet innlegg på sin blogg at de skifter plattform. Stemmer det at du også skal det eller er du fremdeles i forhandlinger med dem angående lønn. Leste det hadde vært budkrig på noen av bloggerne og noen endte opp med å tredoble sin lønn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg