Getting ready for New Years Eve

Da var vi kommet til årets siste dag! Tenk det dere! Ah, som jeg gleder meg til feiringen i kveld. Jeg har tilbrakt morgenen både hos Marianne på Komponisten frisørsalong, og i solsengen på Brun og Blid. (Lenge leve nyttårsforsettene). Nå har jeg i det minste hår og litt brunfarge på plass! Hva skal dere i kveld? Jeg er enda litt prippen over å ikke ha fått tak i en ny, glitrende kjole for kvelden, men pyttsann! Vi blir jo ikke så mange. Jeg får heller ta helt av med finstasen til neste år! Om det blir denne beige saken eller ikke får jeg finne ut av om noen timer! Akkurat nå må jeg bare se å få oppdatert dere før jeg hiver meg på kjøkkenet og lager kalkunmiddag. Jeg har nemlig lovet å hjelpe bestis med kokkeleringen i ettermiddag! Aldri laget kalkun i hele mitt liv, men vi skal nok få det til for det!

Ville bare komme med en liten oppdatering på selveste nyttårsaften! Mer tror jeg ikke at jeg rekker! Jeg vil ønske dere alle en fantastisk kveld og takke for at dere har fulgt meg og bloggen min gjennom godt og vondt i hele 2014. Dere er gode som gull hele gjengen og jeg setter evig stor pris på alt dere gir meg. <3


Kjole fra Bikbok, Sandaler fra Zara, Smykke fra H&M, Armbånd fra Thailand

Tusen takk for alt det gamle alle sammen! <3
Måtte dere få en magisk feiring med deres kjære og nære.

16 kommentarer

Siste innlegg