Let’s play in the snow!

Åh, for en MORGEN! Sleip som jeg er, bestemte jeg meg i dag tidlig for å ta turen til Tveit for å få litt hjelp til gode bloggbilder! Andrea befant seg i luksushuset til broren, og her hadde jeg hørt rykter om at akebrett-utvalget var enormt! Hihi. Vi nøt først en god frokost under lysekrona før vi kledde oss opp i uggs, fleece og våtter for en real runde lek i snøen. Herregud så gøy! Vi følte oss som to femåringer der vi gikk og slepte brettene etter oss. -Og Bella måtte til hennes store forferdelse selvsagt også være med! Ja, hallo i luken! Synet av henne hoppe som en kenguru ned bakke etter bakke <3 Ah, det kommer ikke til å forsvinne fra minnet med det første.

Lek i snøen er undervurdert. Det var like moro i dag som da jeg var fem.. Nå har jeg bare tatt en snartur hjemom for å oppdatere dere før jeg drar videre på enda en jentekveld! For en fantastisk uke dette skal bli. Hele jentegjengen har kommet hjem fra byene de vanligvis studerer i og blir helt til skolestart igjen! Derfor prøver vi i disse dager å utnytte timene maksimalt og samles så ofte som overhode mulig. I kveld er det filmkveld som står på planen og i morgen er det nyttårsfeiring med kalkun og champagne! Halleluja <3

Beste morgenen på lenge <3 Kom dere ut i snøen sier jeg bare!

17 kommentarer

Siste innlegg