My Christmas Eve

Tenk da var julaften over for i år! Heldigvis har vi noen deilige romjulsdager igjen før nyttår skal feires. Fikk dere en bra dag i går? Jeg håper dere hadde det alt for fint. <3 Jeg tredde på meg min grønne, lille kjole, spiste pinnekjøtt til middag, og riskrem til dessert før gaveåpningen sto for tur. Jeg synes jo det er minst like gøy å se familien åpne gaver, men ah så mye fint jeg fikk! En hel hau av kosetøy, tøfler, sokker, såper, hårprodukter, interiør, penger, kjøkkenutstyr, og en splitter ny pc. Fy så bortskjemt jeg er. <3


Tante: Ikke skriv på bloggen at du fikk sexy truser av tante..
Marthe: Hahaha! Neeeida…

Tante prøver visst å bli grandtante… Hun sov over i natt så nå har vi akkurat spist tidenes frokost sammen hele familien. Jeg har fått fenalår med melon og tror dermed ikke at 1 juledag kan bli stort bedre! -Meen senere skal enda et julemåltid inntas og jeg kan ikke si at jeg gruer meg til det heller. Hihi! Julematen har aldri smakt bedre enn i år, og juleferien har vært upåklagelig. For noen dager <3

Ville bare dele et lite bildedryss fra julekvelden med dere!
Ønsker dere en fantastisk 1. juledag <3 Noen som skal i familieselskap?

22 kommentarer

Siste innlegg