Outfits of the year – 2014

Noe av det jeg liker aller best å gjøre mot slutten av hvert år, er å se tilbake i bloggarkivet på alt som er blitt gjort i løpet av hele året. Jeg skrev allerede i august et “Mitt 2014 – Del 1” innlegg, og nå er det snart tid for å lage del 2. Spennende! Kanskje jeg hiver meg på saken allerede til uken. Det har ikke blitt like mye reising som første halvår, men for noen fine og innholdsrike måneder jeg likevel har fått.. Eller hallo i luken, jeg kan vel ikke si at jeg har reist lite?! Jeg har da vært i både Costa Rica, Barcelona og Belgia. Det er mer enn folk flest får reist på et halvt år. Litt solferie, litt storbyshopping, litt surfing, litt språkkurs og litt jobb! Slett ikke feil..

















Gjett hvem som satte oppe til 02.30 i natt og bladde gjennom hele antrekksarkivet for 2014? Himmel… Jeg tenkte nemlig at jeg skulle prøve og samle 17 favoritter i et aller siste bildedryss for 2014. Vel, her har dere dem og nå kjenner jeg på trangen til å sette meg på et fly igjen! Haha, *kjolesavn*! Kanskje får jeg med meg jentegjengen til Egypt på nyåret? Det er jo blitt til en tradisjon!

Nå skal denne damen tilbake i julestemningmodus! <3
Gaveshopping og kalkunmiddag står på planen min i dag.

32 kommentarer
    1. Heei:) hvor er det rosa skjørte og den svarte toppen i antrekk 6 fra?:) og hvor er den nydelige hvite kjolen i antrekk 10 fra?:)
      Hilsen fast bloggleser!:):)

    2. Å, du har så mye fine klær! Blir skikkelig motivert til å prøve å kle meg bedre av å se antrekkene dine. Veldig god inspirasjon til hvordan man kan sette ting sammen! Jeg liker også å se når du bruker en jakke eller et skjørt i mange forskjellige antrekk, da vet jeg at det er noe jeg kan kjøpe med god samvittighet som kan bli mye brukt.
      Kos deg med gaveshopping lørdagen før jul, er nok hektisk der ute!

    3. Fy f, du er så sinnsykt pen at det gjør vondt 🙊 og klesstilen din er helt rå! Digger deg Marthe 💋

    4. Du har så syyykt mange fine klær, og helt syyykt fint hår! 🙂 Hvor er den røde skjorta og blazeren i fra? 🙂 det er vel ikke i butikkene lenger men. hehe. gleder meg til å høre del 2! 😀 Håper du får en super helg videre! Kos deg masse 🙂

    5. Et av de nederste bildene med køller i håret og blomsterkjole, jeg må bare si wow! Stunning! Du er vakker 🙂

    6. Hei! Kunne du prøvd å variere litt med blogg designet ditt? Tror de fleste har gått lei av det som du har nå. Hadde vært veldig fresht!

    7. Holy Mother of God! Jeg elsker antrekket med burgunder bukse, leopard topp, cardigan og mørke lepper!! Og snakker om lepper .. en ide om et innlegg: gi oss dine favoritter innen leppestift merker? Jeg finner aldri en leppestift som faktisk har godt hold. Jeg kan spise en halv skive, og fargen på leppene er borte for leeeengst. 🙂

    8. Åhh, har faktisk ikke ord på hvor nydelig du er, også virker du som en så snill og god person som alle liker. Også har du sinsykt bra stil!<3 Håper du får en bra dag videre:)

    9. Hei Marthe! Liker egentlig alle blogginnleggene dine, men slike som disse er så ekstra bra! Moro å få et tilbakeblikk og ikke minst inspirasjon til outfits! For det er noe du kan 😀 Håper du storkoste deg i går og i natt, og slapp å vente timesvis i taxikø. Jeg gjorde det forrige helg, noe som resulterte i feber og full pakke… Men begynner heldigvis å bli bedre nå! Ha en fin fjerde (og siste) søndag i advent, 3 dager til JULAFTEN! Klem<3

    10. Elsker årskavalkader med antrekk 🙂 hva heter de jeffrey campbellskoene på det øøverste bildet? Har SÅ lyst på de 🙂

    11. Du er bare nydelig! Du kler deg sååå fint, masse inspirasjon å hente <3 Hvor er den hvite kjolen med den vinrøde blazeren fra? Den var utrolig fin:)

    12. Elsker stilen din! Er så fornøyd med klærne fra miss selfridge og takknemlig med tanke på at jeg størst sansynelig ikke hadde kommet over butikken hadde det ikke vært for at du bruker så mye derfra.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg