Strawberry salad for lunch

God kveld! Tenkte jeg skulle dele noen fristende bilder av dagens lunch med dere. Jeg følte jeg behøvde en sunn og god lunch som en slags boost etter å ha sovet over i en leilighet med tre syke sjeler i. Bestemor ringte meg rett etter at gårsdagens siste innlegg var publisert og tryglet meg om å ikke sove hos Annika rett etter at hun hadde hatt omgangssyken. -Men tror dere jeg hører? Jeg innbiller meg jo at immunforsvaret mitt er det råeste på jord! No worries besta. Jeg har aldri kjent meg friskere og i Annika sin leilighet var det både omgangssyke og bihulebetennelse-bakterier i lufta. Hehehe! I år er det ingen sykdom som skal knekke denne dama før jul! 

Det ble litt endringer i planene for kvelden! Jeg hadde egentlig tenkt meg ut på en frisk løpetur, men nå får jeg besøk hvert øyeblikk og Kristinemor vil ha pizza fra Pizzabakeren! -Så det var den sunne tirsdagen. Hihi! Og jeg som skulle ha hjemmelaget kyllingsuppe til middag i dag! Pyttsann. Pizza høres fryktelig fristende ut det også. <3 Nyeste utgave av Det Nye har jeg også fått lest i dag. Ah, kan ikke huske sist jeg satte i sofaen en hel time kun for å lese blad og suge til meg litt ny inspirasjon. Deilig, deilig, deilig!

 

Du trenger: 1. En håndfull jordbær 2. En håndfull bringebær 3. 1/4 agurk kuttet i terninger 4. Litt ruccolasalat 5. Litt fetaost 6. 1 ss olivenolje 7. 1 ss balsamicoeddik 8. En håndfull krutonger 9. Salt/pepper

 

Så det ikke deilig ut? Dere må ha en finfin tirsdag videre!

15 kommentarer
    1. HUSK Å VASKE HENDENE det er alltid hendene som gir omgangssyke….dvs omgangssyke er ecoli baskelusker…altså en elelr annen har ikkje vasket hendene langt bak i rekken og det er super smittsomt..en av de stedene man får det ofteste fra er Treningstudio….
      antibac er lurt også
      salaten så smashings ut….<3<3

    2. NAM 🙂 det såg deilig ut, nytførjulstiden vakre jente! Takk for en inspirerende blogg, hjelper oss studenter gjennom litt harde eksamenstider! Kjenner meg foresten veldig igjen i sånne telefoner fra bestemor! Klemklem

    3. Emetofobiker’n må kommentere.. 😛 Å bli smittet av omgangssyken har ingenting med immunforsvaret å gjøre. Ellers ser jeg at håndvask har blitt nevnt ovenfor, men antibac er bare tull og ikke noe poeng i mot denne type syke. Omgangssyken er forøvrig ikke e-coli heller, men kommer på grunn av slurvete hygiene, ja 🙂 Får krysse fingrene for at du ikke blir syk i hvert fall! 🙂 Det blir du heller ikke dersom hygienen hos alle i huset har vært god under sykdommen 🙂

    4. det såg knall godt ut! Jeg lurer på om du kan ha et innlegg om hva du gjør på julaften? Sånn ca hva du gjør! Jeg syns det er så gøy å høre hvordan andre feirer jul!” 🙂

    5. Hallu. Var et psycko langt innlegg her :p og masse fint å se/lese. Og du var bare helt utrolig nydelig!! Ikke sett ei så vakker jente som deg altså 😉 ta kontakt om du vil bli med på en date 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg