A pleasant surprise

I dag er det virkelig ingenting som kan ødelegge dagen min, for i dag har jeg fått både julekort og julegave fra en bloggleser i posten! Har dere hørt? Herligfred så glad jeg ble da jeg så den fine, røde pakken i postkassen i dag formiddag. På baksiden sto “Frida” som avsender og da ble jeg enda litt gladere. Jeg kjenner jo igjen navnene til dere som stadig legger igjen kommentarer i form av gode ord her på bloggen, og Frida er en av dem jeg over en lengre stund har fulgt på instagram! Jeg ser navnet hennes titt og ofte i kommentarfeltene og ordene hun legger igjen er like motiverende og gode hver gang! Som om ikke jenta har vært fantastisk nok med dette, har hun nå altså sendt meg julekort og julegave! Jeg blir så vanvittig takknemlig og glad. Tusen millioner takk Frida. Treningstightsen er herved den kuleste jeg eier, og ordene på kortet skal jeg leve på helt til neste jul. <3 Du er virkelig helt rå!

 

Fy så heldig jeg er. Jeg prøvde tightsen på med det samme og har enda ikke tatt den av! Hihi, syntes den var rålekker. Faktisk så lekker at jeg må teste den ordentlig ut på en løpetur senere i kveld! Får ta med meg Bella på tur så fort dere er oppdatert med to poster til. <3

 


 
Heldige, heldige meg! <3  Følg gjerne Frida på instagram! @fridabringslimark

15 kommentarer

Siste innlegg