One year ago – Desember 2013

…. For et år siden bakte jeg (MYE), og pyntet pepperkakehus med hele sjela….

… Jeg var forkjølet som aldri før. (Manko på crossfit i hverdagen!)

…. Jeg innbilte meg at jeg hadde spreke dager.

… (Jeg hadde en løpetur her og der)

… Jeg hadde late førjulsdager hvor jeg bare lå i pysjen og leste romaner!

… Jeg feiret som alltid jul i Stavanger. -Hos sjarmtrollene av noen besteforeldre.

…Jeg spiste julefrokost i Lillesand sammen med de aller beste <3

… Så gikk noe stein galt. Jeg vet enda ikke hva, men det ble en søvnløs romjul med konstante smerter i hele overkroppen.

… Jeg trodde aldri jeg skulle få feiret nyttår, men etter tre dager med vibromuskulær behandling og elektriske nåler, ble jeg god nok til å feire likevel! Hele jentegjengen samlet seg hos Annika, spiste kalkun, drakk champagne, danset og lo til langt på natt.

Jeg er så glad for at jeg kan bruke bloggen til å mimre på denne måten. <3
Desember i fjor ble en rolig måned med litt sykdom, men likevel masse juleglede!

14 kommentarer
    1. Hei Marthe! Å, dette var et skikkelig koselig innlegg 🙂 Tilbakeblikk^^ Det var uvant å se deg med mørkt hår igjen, men kledelig det også! Du er jo herlig søt på det første bildet da, hihi. Man blir som et barn igjen i jula, med all godisen og pakkene 🙂 Nå er det bare 17 dager igjen til julaften! Jippiiii 😀 Klem<3

    2. Hei:-) Hvordan har eksamene dine gått i år? Kan du ikke skrive litt om hvordan det er å reise og jobbe med bloggen såpass mye og samtidig sjonglere seg fram til eksamen?:-) Jeg har en liten deltidsjobb og jeg syns den er vanskelig å håndtere da det nærmer seg eksamenstid:-p

    3. Elsker slike innlegg, så moro å lese! Har lurt på noe veldig lenge å lurte på om du kunne svare’ hvordan er forholdet ditt med Jonas nå? Er dere fremdeles venner? Du trenger selvfølgelig ikke svare om du føler det blir for privat 🙂

    4. I bildene fra nyttårsaften, husker du hvor skoene er fra? De var nydelige, men finnes sikkert ikke enda..
      Digger bloggen din 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg