Marthe trosser radiofrykten!

Nå er jeg litt stolt over meg selv! Endelig har hun tatt et steg ut fra komfortsonen og trosset frykten for litt media-oppmerksomhet. Dere som har fulgt meg i alle år vet jo hvordan jeg er.. Får jeg en forespørsel om å ta del i et radiointervju eller et tvprogram så krysser jeg ut mailen før jeg i det hele tatt får lest den ferdig. Jeg har total angst for alt som er direktesendt og blir rett og slett bare livredd!

Jeg skulle så inderlig ønske at jeg brydde meg litt mindre! At jeg ikke ville ta det så tungt om jeg skulle drite meg litt ut, men det er bare sånn jeg er. Jeg har ikke lyst til å fremstille meg selv dummere enn jeg er, og i en setting hvor jeg er alt annet enn komfortabel, vet jeg at faren for at jeg gjør det er der. -MEN i går bestemte jeg meg altså for å takke ja til et besøk hos Kristiansands største lokalradio “Radio Sør”, og jammen tørr jeg påstå at jeg koste meg også! Takket være en gladgjeng av noen ansatte, og selvsagt en støttende Magnus. Det skulle vel bare mangle at han kom med noen støttende ord etter å ha tvunget meg til å bli med på galskapen.

Hehehe, nei. Det gikk superfint! Jeg besvarte litt spørsmål rundt blogging, og Magnus besvarte litt spørsmål rundt trening. Vips så var det unnagjort og det ble tid for å dra videre til mini-julebord med Kristina og Geir. Mer om det skal dere få om litt! Hihi, FOR en fredagskveld! <3 Tidligere MGPjr vinnerne Marcus og Martinius fikk vi også hilst på, og fy søren for noen sjarmtroll. Herligere 12 åringer skal man lete lenge etter! De hadde så mange hylende fans på bakrommet at en egen security vakt måtte hyres inn. Hoho!

Jeg fortalte ikke en sjel når det skulle gå i tilfelle jeg skulle dumme meg, men det gikk altså klokken 19.00 i går kveld, om noen skulle være lure nok til å finne tilbake til klippet på nett. Jeg vet altså ikke om det er mulig eller ikke. <3 Neste gang lover jeg å si ifra FØR.

Oi, så heldig med lyset.. Tusen takk for meg Radio Sør!
Jeg koste meg som bare det hos dere! <3

13 kommentarer

Siste innlegg