To gira selgere på Hopeful!

Oh so concentrated. Da har Magnus og jeg kost oss i to timer sammen med de andre fine menneskene hos Hopeful. -Og Annika også forsåvidt! Hun kom innom for å kjøpe noen julegaver selv, og ble stående i butikken en hel time og skravle med oss. Det var så hyggelig! Jeg tror ikke stemningen kan bli stort bedre i en butikk. De som jobber her virker bare gode tvers igjennom, og i dag så jeg altså ikke en eneste kunde gå ut døren uten et smil om munnen. Magnus og jeg fikk prøvd oss som selgere, og selvsagt også knipset en rekke bloggbilder!

Skulle dere som bor i Kristiansand, ha lyst til å ta turen og handle av oss, kan jeg informere om at vi også vil bli å finne i butikken førstkommende søndag fra 15-16.30! Dette er siste besøk for denne gang, så vil dere ha litt Marthe og Magnus tips så kom gjeerne innom! Byen har søndagsåpent denne søndagen! Butikken ligger som tidligere nevnt i Tollbodgata 15. Rett overfor jordbærpikene! 

Tusen takk for at jeg fikk være på besøk, Hopeful! For en gjeng dere er!
Lse mer om hvordan du kan støtte organisasjonen HER. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg