X-mas is in the building!

Hei torsdag! Denne uken er så hektisk! Jeg har liksom konstant hatt et sted jeg skal være eller noe som må gjøres, men fra og med fredag klokken 20.00 er det helg, og det må jeg si skal smake ubeskrivelig godt nå. Da er det kun blogging, julebakst, et minijulebord og morsomheter som står på planen. Ah, som jeg gleder meg! Har dere det bra? Jeg fikk knipset noen bilder av juletreet mitt til dere i går, men jeg rakk ikke å publisere innlegget før i dag. Er det ikke fint? Noen røde nisser har lurt seg inn i leiligheten, men stort sett går det i hvite engler, hvite adventslys, sølvkuler og glitter. Rent og pent, akkurat som jeg liker det. <3

Misteltein har jeg også gått til anskaffelse av i år! HURRA. Jeg ble så glad da jeg så de solgte dem på plantasjen. Syntes den tok seg meget bra ut i taket midt mellom kjøkkenet og stua jeg. <3 Nå drar jeg hvert øyeblikk til sentrum for å stå som butikkdame i butikken Hopeful! Mer om det kan dere lese i mitt forrige innlegg. Håper å se noen av dere der i dag!

Nå mangler bare pakkene under treet, og julekakene i konfektboksene.
Ha en fin 4. desember! Vi skrives igjen så fort jeg er tilbake fra Hopeful <3

28 kommentarer

Siste innlegg