U.P.D.A.T.E

ENDELIG! Åh, det føles som år siden sist. Jeg satte av hele lørdagskvelden til å blogge som en helt, men da internett en gang i fem-tiden sluttet å fungere, fikk jeg ikke gjort annet enn å sitte og dra meg i håret. Æsj! Jeg kunne like godt ha blitt med jentene ut, men i stedet så Bella og jeg reprisen av Idol og la oss før midnatt i håp om at nettet var tilbake søndags morgen igjen.

Det var det heldigvis også, men jeg har sikkert ligget og stresset sånn over dette før jeg sovnet i går kveld at jeg hadde tidenes mareritt om Bella. Jeg drømte at hun spiste en skål med muggen tomatsuppe og at hun ble så oppblåst at hun så ut til å kunne sprenge når som helst. Jeg fikk ikke tak i veterinæren, og jeg fikk ikke tak i eieren, så i bunn og grunn lå jeg i natt bare og ventet på at Bella skulle dø mens hun vred seg i smerter. Haha, noe så teit, men likevel forferdelig! Dere kan tro jeg har kost henne ihjel denne morgenen.

Ellers har jeg det bare bra og jeg gleder meg til å oppdatere dere med innlegg igjen! Fredagen bare forsvant til ærend, og en senere lunchdate med Krisinemor. Plutselig var klokken så mye at jeg bare måtte hive meg hjem og gjøre meg klar for kvelden! Da hadde jeg nemlig en middagsdate etterfulgt av kino med en pen gentleman. Hoho. Jeg koste meg som bare det, maten var supergod, vi fikk skravlet i to timer og “Hunger Games” var helt topp! -Bare litt for kort! Er dere ute etter kliss så kan jeg informere om at mister D bare fikk med seg halve filmen ettersom han store deler av innledningen lette etter “kiss me” lovehearts. Hehe, en meeget vellykket kveld.

Håper det står bra til med dere! Nå er det bare å starte på neste post. <3

19 kommentarer
    1. Hei om du har tenkt å slutte å blogge eller noe siden du bare blogger sjeldnere og sjeldnere eller har du bare hatt mye å gjøre den siste tiden slik at det ikke er så mye tid til blogging? Håper virkelig ikke at du skal slutte altså for jeg er veldig glad i bloggen din og synes den gir mye inspirasjon 🙂 har du forresten tenkt å fortelle oss lesere litt mer om denne mystiske mannen eller vil du holde ham utenfor bloggen?

    2. Martine: Nei, jeg har ikke tenkt til å slutte å blogge. Tvert imot. Mitt fravær fredag/lørdag er beskrevet i innlegget. 🙂 Skulle gjerne ha oppdatert dere, men det går ikke uten internett. 🙂

    3. Wæææææ godt å se at du er ute og dater igjen haha! har fulgt bloggen din siden kristinabe, og føler at jeg nesten kjenner deg (jeg gjør jo selvsagt ikke det, men den nysgjerrig-på-venninne-følelsen er der for det!)

    4. Åå nå er jeg spent på hvem denne mannen er! Off håper du røper hvem det er fordi jeg klarer virkelig ikke å vente så lenge mer! Heheh neida jeg bare tuller, du skal såklart få ha et privat liv så det skal gå så fint så:)
      (men værsåsnill og ikke pin meg med disse guttehistoriene) hahaha!
      Ha en kjempe fin første adventssøndag søte deg<3

    5. Heia 🙂 har du mulighet til å skrive resturantene du er på når du legger ut innlegg ? Bor i Kristiansand selv , og maten ser så utrolig god ut noen ganger 😀

    6. bla: Så hyggelig å høre at du har fulgt meg så lenge! Jeg har delt rimelig mye av meg selv gjennom disse årene så på et vis gjør du det jo og! 🙂 Jeg føler nesten selv at jeg har 10 000 venninner der ute som jeg kan søke råd hos når som helst. Det er slett ingen dum følelse! <3

    7. Lisa sofie: Heisann! Ja, det er klart jeg kan. 🙂 Maten fra disse bildene er fra restauranten Herligland 🙂 Der har du sikkert vært flere ganger allerede om du bor her selv 😀

    8. Hei Marthe! Weeee, endelig et blogginnlegg 😀 Hehe. Dumt at internetten klikka når du hadde satt av tid til å blogge da, det er jo såååå typisk! MEN…da fikk du deg en liten bloggpause. og det er jo sikkert litt godt i ny og ne det også. Godt drømmen din om Bella kun var en drøm, og ikke virkelighet! Du får kose deg videre. Klem<3

    9. Er på utkikk etter en ballkjole, men jeg syns det er så vanskelig å vite hvilken størrelse jeg trenger.. 🙂
      “in” er det en måleenhet i england ? Vet du hva dette da betyr 5′ 9″ og dette 65″ ?
      Håper du kan hjelpe meg med dette 🙂

    10. Om det blir noe mer med denne fyren, skal du da dele med oss på samme måte som med Jonas? 🙂 Lurte i tillegg på om du kunne laget et innlegg med antrekk du har brukt, som du IKKE ville gått med igjen? Det hadde vært gøy! Ha en ellers fin dag, Marthe!

    11. åå så koselige bilder, og wow maten så helt nyydelig ut!Og såå glad på dine vegne over tonen du har funnet med mister D;) håper å få høre mere om dere i fremtiden tihi

    12. syns ikkje du skal dele herremannen din på blogg før du er sikker på om det er noe du skal satse på….fordi det er personlig og kanskje litt lurt å være privat i en periode om sånne ting nett nå:)
      God advent <3<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg