Antrekk – 271114

Da var tiden kommet for å reise hjem! Jeg sitter mest sannsynlig allerede på toget i dette øyeblikk. Huff, tiden går alt for fort, men heldigvis er det ikke lenge til neste besøk! Det er jo bare 3 uker igjen til jul, og jeg har i år store planer om å reise til Stavanger en hel uke før for å få unnagjort en del av julegaveshoppingen her. Jeg har jo ikke bil, og da kan det bli litt slitsomt å drasse med seg alt av gaver i kofferten! <3 Åh, JEG GLEDER MEG! -Men før den tid skal jeg glede meg over juleforberedelsene hjemme i Kristiansand. På mandag er det 1 desember og da skal treet være i hus! Ellers har jeg både møter, prosjekter, og noen spennende “bloggoppdrag” for de kommende ukene, så nå skal jeg gjøre alt jeg kan for at tiden frem mot jul ikke bare forsvinner fra meg! Den skal N-Y-T-E-S.

Joggebuksene er nå erstattet med et penere reiseantrekk, og her har dere det i et bildedryss! Nå blir det ingen antrekksoppdatering igjen før til mandag! Da har jeg nemlig en lunchdate med Kristina Andersen og det fantastiske kameraet hennes! Gjett om jeg skal utnytte meg av det da. Hihi! Jeg må søren meg se å få tak i et slikt et selv.. På nyåret kanskje? Hva sier du til det Geir?


Bukse fra Vero Moda, Genser fra H&M, Belte fra Gina Tricot, Veske og sko fra Charles & Keith

30 000 kroners kamera? Går det greit for økonomien?
Hehe, håper dere liker antrekket. Vi skrives fra Kristiansand!

32 kommentarer
    1. Du er kjempe pen!<3
      Hvor er leppestiften ifra? Du passer den kjempe godt! Vil gjerne prøve den selv hehe

    2. Anonym: Tusen takk! Leppestiften er bestemor sin og kjøpt pårn messe, så den er nok ikke så lett å få tak i dessverre! Syntes og den var kjempefin, og jammen fikk jeg den med meg hjem og 😀 hehe, hva da bortskjemt!? 😀

    3. Så fine bilder, blir alltid like facinert over antrekksbildene du tar. Det er så fint å ha naturen i bakgrunnen 🙂
      Men over til noe annet, hehe. Vet du hva Marthe? nå er jeg og sikkert flere her, veldig nysgjerrige på daten din 😉 Hvordan gikk det?? OG HVEM er han??? 😀 jeg er sååå himla nysgjerrig :p

    4. Såå koselig å lese bloggen din nå som du har kommet litt tilbake i gammel blogg-form 🙂 Etterlengtet avbrekk i eksamenslesningen! Snakker om, hvordan går det med studiene dine? 🙂 Skal du ikke ha eksamen til jul? 🙂

    5. Du skjerpings jente…3 uker til jul? Hvilken kalender følger du? Onsdag var det nøyaktig 28 dager igjen til julaften-jeez følte eg fikk litt prestasjonsangst her nå….alle gavene i adventskalenderen er ikkje klare phuuuu, pokker du skremte meg nå HAHAHAHAHAH
      hellige ku altså…. hahahahaha, joda eg gleder meg altså,men vikkje miste en uke av den grunn 😀
      nattinatt

    6. Så fine bilder! På bilde nummer seks festet blikket mitt seg, du er SÅ vakker! Stå på. Det virker som du har funnet et godt “bloggespor” igjen. Jeg håper du havner på toppen av blogglisten snart, for det fortjener du! Jeg skal bli flinkere til å legge igjen en kommentar til deg – er sikker på at tilbakemeldinger holder motivasjonen din oppe! God klem:-)

    7. Jeg har (som du kanskje allerede vet ut fra mine kommentarer i ny og ne) lest bloggen din en god stund. Har alltid likt bloggen din veldig godt og har vært innom daglig, men jeg må bare si at du virkelig har forbedret deg i det siste! Du skriver veldig engasjerende og morsomt, samtidig som det er mye informasjon og fine bilder. Digger det! Du har alltid skrevet bra, ellers hadde jeg ikke lest bloggen din daglig, men det er virkelig noe som har skjedd den siste tiden. Du blir bare bedre og bedre <3

    8. Så fin du er, Marthe 😀
      Jeg ønsker meg julesminke innlegg og ‘ka farsken’ skal man gjøre med BH under alle de fine kjolene med åpen rygg? Håper du kan svare på dette 🙂

    9. Du har ikke blogget på snart 2 dager nå, jeg blir litt beskymret for deg om nokon ganger når du forvinner sånn. Håper du kan blir flinkere til å blogge fremover
      Hilsen superfan

    10. Heia Marthe!
      Hva skjer med bloggingen din for tiden..? Du virker hverken motivert eller interessert i bloggen på samme måte som før? :/ Dette er ikke ment som kritikk, jeg bare lurer 🙂 Savner den vanlige bloggingen din! God helg <3

    11. Hei Marthe:) først vil jeg bare si at jeg digger bloggen din OG DEG! Du er et fantastisk eksempel på ei som lever livet, spiser det hun føler for og bare deler så mye av seg selv! Jeg bare digger deg! DU ER FANTASTISK!
      Lurte på en ting, du har et sånt halvlangt skjørt som går på skrå(svart) hvor har du kjøpt det?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg